تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44132.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هایپرلوپ چند شهر مهم کره جنوبی را به یکدیگر متصل می سازد

فقط ۴ سال پیش هایپرلوپ ایده ای انتزاعی و رویا پردازانه در ذهن ایلان ماسک بود، اما حالا شرکت «HTT» (مخفف Hyperloop Transportation Technologies) طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که قرارداد بزرگی را با دولت ...

فقط ۴ سال پیش هایپرلوپ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ایده ای انتزاعی و رویا پردازانه در ذهن ایلان ماسک بود، اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - حالا شرکت «HTT» (مخفف Hyperloop Transportation Technologies) - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طی بیانیه ای رسمی اعلام کرد که قرارداد بزرگی را با دولت کره جنوبی برای احداث اولین شبکه حمل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و نقل فوق سریع خود در ابعاد واقعی منعقد کرده است.

در این تکنولوژی مسافران سوار بر کپسول هایی خواهند شد که در داخل شبکه ای از لوله ها و در شرایط نزدیک به خلاء کامل با سرعت نزدیک به صوت حرکت می کنند. با استفاده از چنین سرویسی می توان فاصله تهران تا اصفهان را در کمتر از ۳۰ دقیقه پیمود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

با این تکنولوژی می توان فاصله تهران تا اصفهان را در کمتر از ۳۰ دقیقه پیمود

قرارداد فوق در اوایل سال ۲۰۱۷ به امضا رسیده بود، اما مفاد آن به تازگی منتشر شده است. در این پروژه علاوه بر کمپانی HTT و دولت کره جنوبی، موسسه غیر دولتی عمران و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ساختمان «KICT» و گروهی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مهندسین دانشگاه «هانیانگ» (Hanyang) مشارکت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهند داشت.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

علاوه بر احداث یک شبکه حمل و نقل در ابعاد واقعی قرار است گواهی استفاده از تکنولوژی لوله های خلاء، شناوری و تولید باتری ها نیز در اختیار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای ها قرار بگیرد. این سامانه حمل و نقلی «هایپر تیوب اکسپرس» (HyperTube Express) نام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد داشت و در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - طی چندین سال شهرهای مهمی چون سئول، اینچئون، بوسان و گوانگژو را به یکدیگر متصل می سازد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

البته HTT تنها شرکتی نیست که در این زمینه فعالیت می کند. استارتاپ های چون «Arrivo» - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و «Hyperloop One» نیز به طور همزمان در حال کار روی این ایده هستند و قرار است نمونه های اولیه و در ابعاد واقعی مشابهی این سیستم در صحرای نوادا، کشور روسیه، فنلاند و بندر دوبی احداث - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شود. پس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هنوز نمی توان با اطمینان گفت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که نخستین مسیر تجاری هایپرلوپ دنیا در کدام کشور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone