تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44129.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ویندوز 10 اس چقدر محدود است؟

مایکروسافت چندی پیش لپ تاپ سرفس را معرفی کرد که برای مقاصد خاصی به کار می رود و قرار است در ماه مه نیز آن را عرضه کند. همراه با این دستگاه، ورژن جدیدی از ...

مایکروسافت چندی پیش لپ تاپ سرفس را معرفی کرد که برای مقاصد خاصی به کار می رود و قرار است در ماه مه نیز آن را عرضه کند. همراه با این دستگاه، ورژن جدیدی از ویندوز 10 عرضه می شود که Windows 10 S خطاب می شود.

در حال حاضر می دانیم که ویندوز 10 اس قرار است محدودیت هایی نسبت به ورژن معمولی سیستم عامل مایکروسافت داشته باشد، مثل اینکه هیچ اپلیکیشنی جز اپلیکیشن های استور ویندوز را نمی توان روی آن نصب کرد. اما محدودیت ها فراتر از این می رود.

به مفهومی دیگر، همه اپلیکیشن ها و درایورها باید امضای استور ویندوز را داشته باشند، بنابراین حتی اگر اپلیکیشنی با در نظرگیری طراحی پلتفرم یونیورسال ویندوز هم ساخته شود اما روی استور ویندوز نباشد، نمی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توان آن را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نصب کرد.

نکته بعدی این است که اگر شرکتی بزرگ بخواهد سرفس بوک برای کارکنانش بخرد، این قابلیت را ندارد که اپلیکیشن های مخصوص خودش را روی دستگاه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نصب کند مگر آنکه دیوایسی با ویندوز 10 پرو و ویندوز 10 انترپرایز داشته باشد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

راستی فراموش کردید که نمی توانید گوگل کروم، موزیلا فایرفاکس و دیگر مرورگرهای اینترنتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را نصب کنید و با Edge مایکروسافت سر کنید؟ مگر اینکه موزیلا و گوگل تصمیم بگیرند که ورژن مخصوصی از نرم افزارشان را برای ویندوز استور هم بدهند. با وجود Edge، موتور جستجوی پیشفرضتان هم بینگ خواهد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بود.

آنتی ویروس های شخص ثالث؟ نه امکان پذیر نیست. باید به همان Windows Defender - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اتکا کنید. ویندوز 10 اس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک سری فایل ها را هم به طور کل باز نمی کند که عبارتند از:

  • bash.exe
  • cdb.exe
  • cmd.exe
  • cscript.exe
  • csi.exe
  • dnx.exe
  • kd.exe
  • lxssmanager.dll
  • msbuild.exe
  • ntsd.exe
  • powershell.exe
  • powershell_ise.exe
  • rcsi.exe
  • reg.exe
  • regedt32.exe
  • windbg.exe
  • wmic.exe
  • wscript.exe

مایکروسافت هنوز فرصت کافی برای دفاع از ویندوز 10 اس، محدودیت ها و منفعت هایش نداشته و نمی دانیم که نظر متخصصین حوزه IT پس از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تست این سرویس جدید مایکروسافت چیست.

باید کمی بیشتر منتظر ماند و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دید که آیا قرار است مایکروسافت توضیحی در مورد این محدودیت ها و لپ تاپ سرفس ارائه دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone