🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44122.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تاندربولت 3 و USB-C چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

با توجه به اینکه هر روز تولیدکنندگان بیشتری به تعبیه درگاه های USB-C و تاندربولت 3 در لپ تاپ ها و دیگر دستگاه های الکترونیکی روی می آورند، شاید برای بسیاری افراد این سؤال به ...

با توجه به اینکه هر روز تولیدکنندگان بیشتری به تعبیه درگاه های USB-C و تاندربولت 3 در لپ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاپ ها و دیگر دستگاه های الکترونیکی روی می آورند، شاید برای بسیاری افراد این سؤال به وجود آید که این دو فناوری به چه معنا هستند. در این رابطه، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به تفاوت ها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و شباهت های بین این دو فناری که می تواند به سؤالات زیادی در این زمینه پاسخ دهد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شماره های اختصاص یافته به کابل های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - USB به منزله نسخه های متفاوتی هستند که طی سال های مختلف توسعه یافته اند. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نخستین نمونه تجاری این دستگاه با شماره USB 1.1 وارد بازار شد و سپس شاهد USB 2.0 بودیم. نهایتاً چندی پیش نسخه های - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - USB 3.0 و نسل اول و دوم USB 3.1 معرفی شدند. هر دو نسل USB 3.1 را با نام SuperSpeed می شناسیم، اما حداکثر سرعت اسمی آنها به ترتیب 5 و 10 گیگابیت بر ثانیه است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

هرکدام از نسخه های فوق با سقف سرعت و توان مشخصی عرضه شده اند، ضمن اینکه نوع درگاه اتصال و رابط آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. اگرچه هر نسخه از فناوری USB با نسل های قبلی سازگاری دارد، اما برای این کار به انواع تبدیل، دانگل و هاب نیاز خواهید داشت.

USB-A

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این نوع درگاه که به نام USB استاندارد-A یا USB Type-A نیز معروف است، رابطی مستطیل شکل دارد و از آغاز معرفی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این استاندارد در دستگاه های الکترونیکی دیده می شود. پورت های USB-A روی بسیاری از دیوایس ها از جمله کامپیوترهای دسکتاپ و لپ تاپ تعبیه شده اند، و اکثر لوازم جانبی مانند ماوس و کیبورد نیز در حال حاضر از این درگاه برای برقراری ارتباط بهره می گیرند.

USB-B

درگاه USB استاندارد-B یا USB Type-B به لبه هایی گردتر در مقایسه با نسل قبلی مجهز شده و با تمامی نسخه های یو اس بی از جمله 1.1 / 2.0 / 3.0 و 3.1 سازگار است. - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اگرچه طی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دهه گذشته تقریباً تمامی کامپیوترها به درگاه های USB-A مجهز بوده اند، اما هر دستگاه جانبی که به آنها متصل می شد، در آن سوی کابل از کانکتور USB-B استفاده می کند که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شکل های مختلفی دارد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بیشتر پرینترها و اسکنرها هم - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اکنون به نوع - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اصلی درگاه USB-B که حالتی مستطیل شکل دارد، تجهیز شده اند. اکثر موبایل ها (به جز آیفون) از درگاه مایکرو USB-B پنج پین (یا همان مایکرو یو اس بی) استفاده می کنند، هاردهای اکسترنال و مابقی لوازم جانبی (مانند دوربین های دیجیتال) - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیز به micro-USB ده پین مجهز هستند.

USB-C

این درگاه که به USB - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Type-C نیز معروف است، شکل تکاملی پورت های قبلی یعنی USB-A و USB-B محسوب می شود - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و از رابطی مستطیل شکل و کوچک با لبه های گرد بهره می گیرد که از هر دو جهت وارد پورت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فیزیکی می شود.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از نظر مشخصات ارتباطی، USB-C معمولاً از استاندارد USB 3.1 پشتیبانی می کند که می تواند سرعت انتقال داده حداکثر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 10 گیگابیت بر ثانیه را به همراه بیاورد. این درگاه توانایی انتقال 100 وات توان الکتریکی را نیز دارد و بنابراین به راحتی می تواند لپ تاپ های بهره مند از این نوع فناوری را شارژ نماید. موبایل های پرچمدار سال جاری عمدتاً به درگاه USB-C تجهیز شده اند و اکثر لپ تاپ های جدید نیز حداقل یک - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درگاه از این نوع را در خود جای داده اند.

تاندربولت چیست؟

تاندربولت (Thunderbolt) نیز همانند USB طی سال های اخیر دستخوش تغییرات زیادی شده تا اینکه به نسخه تاندربولت 3 رسیده است. اولین نسخه از این فناوری با حداکثر سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه معرفی شد، نسل دوم به حداکثر سرعت 20 گیگابیت بر ثانیه رسید، و اکنون نسل سوم سرعت فوق العاده 40 گیگابیت بر ثانیه را نوید می دهد.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دو نسل اول این فناوری از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درگاه های مینی دیسپلی پورت (Mini DisplayPort) برای ارتباط استفاده می کردند، اما نسل سوم با درگاه USB-C عرضه می - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود. در واقع می توان تاندربولت 3 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را مانند شخصی تصور کرد که ماشین دوستش را قرض گرفته و با سرعت بالایی رانندگی می کند. در اینجا نیز تاندربولت 3 از از پورت USB-C بهره گرفته و سرعت بالاتری را به ارمغان می آورد.

کابل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های تاندربولت 3 دقیقاً همانند کابل های معمول USB-C هستند، اما برای دستیابی به سرعت بالا، دستگاه شما باید حتماً چیپ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کنترل کننده این فناوری را به همراه داشته باشد. به عبارت دیگر، نمی توانید انتظار داشته باشید که کابل USB-C را به درگاه استاندارد آن متصل کرده و به سرعت و قابلیت های تاندربولت 3 دست یابید.

چرا به تاندربولت 3 نیاز - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داریم؟

خب، اول از همه اینکه سرعت آن چهار برابر بیشتر از USB 3.1 - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است؛ علاوه بر این می توانید هشت مسیر داده تحت استاندارد DisplayPort 1.2 یا چهار مسیر داده تحت استاندارد PCIe Gen. 3 (نسل سوم پی سی آی اکسپرس) را به صورت رفت - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و برگشت از طریق آن برقرار سازید.

حتماً دیده اید که لپ تاپ های جدید قادر به استفاده از کارت های گرافیک اکسترنال هستند. این دستگاه ها برای بهره گیری از این GPU ها به درگاه USB-C مجهز به فناوری تاندربولت 3 مجهز شده اند تا از طریق مسیرهای PCIe بتوانند داده حجیم مورد نیاز برای این عملیات را بین دستگاه و کارت گرافیکی خارجی رد و بدل نمایند.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از سوی دیگر، می توان با ایجاد مسیرهای DisplayPort از طریق چیپ تاندربولت 3 و درگاه USB-C تنها با استفاده از یک کابل، لپ تاپ - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را به چند مانیتور اکسترنال با رزولوشن بالا متصل کرد.

جمع بندی

درگاه USB-C کانکتور جدیدی برای استاندارد USB محسوب می شود و توانایی دستیابی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به سرعت اسمی 10 گیگابیت بر ثانیه و 100 وات توان را دارد، ضمن اینکه مشکل تعیین جهت ورود رابط به درون پورت که در نسل های قبلی وجود داشت را به طور کامل - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برطرف کرده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تاندربولت 3 فناوری کاملاً متفاوتیست که فقط از کانکتورها - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و درگاه های USB-C استفاده می کند. با استفاده از این فناوری می توانید سرعت حداکثر 40 گیگابیت بر ثانیه، چند مسیر ارتباطی پی سی آی اکسپرس یا دیسپلی پورت را تنها از طریق یک درگاه USB-C به دست آورید که برای اتصال GPU های اکسترنال یا مانیتورهای مختلف از - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طریق یک کابل به لپ تاپ به کار می روند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone