تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44133.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل به دنبال کاهش سهم ناشران از درآمدهای سرویس اپل موزیک است

خبرگزاری بلومبرگ به استناد منبعی ناشناس مدعی شده که کمپانی اپل قصد دارد طی مذاکراتی ناشران را راضی به کاهش سهمشان از درآمد سرویس استریم موسیقی اپل موزیک کند. این دقیقاً همان کاری است که ...

خبرگزاری بلومبرگ به استناد منبعی ناشناس مدعی شده که کمپانی اپل قصد دارد طی مذاکراتی ناشران را راضی به کاهش سهمشان از درآمد سرویس استریم موسیقی اپل موزیک کند.

این دقیقاً همان کاری است که سرویس رقیب، یعنی اسپاتیفای مدتی قبل موفق به آن شد. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این شرکت توانسته بود طی مذاکراتی سهم ناشران از عرضه موسیقی روی سرویس آنلاین خود را از ۵۵ به ۵۲ درصد کاهش دهد. البته به شرطی که این بتواند به رشد مستمر خود در زمینه جذب مخاطبین جدید و افزایش درآمدهایش ادامه دهد.

در میان رقبا اپل بیشترین سهم را به ناشرین می دهد

در حال حاضر سهم ناشران از درآمدهای اپل موزیک و فروشگاه موسیقی آیتونز ۵۸ درصد است. این یعنی اپل بیش از هر سرویس مرتبط با موسیقی دیگری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای ناشران درآمدزایی می کند. اگر این شرکت نتواند تا پایان ماه ژوئن ناشران را مجاب به همکاری نماید، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این سهم به طور خودکار برای یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای بلومبرگ، ناشران تمایل دارند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که در این زمینه با اپل همکاری نمایند، به شرط آن که شرکت ساکن کوپرتینو وعده دهد که در کنار استریم موسیقی، جایگاه سرویس آیتونز را در عرصه فروش آنلاین آثار نیز تقویت نماید.

علاوه بر این، به مانند شرایط توافق با اسپاتیفای، ناشرین از اپل نیز می خواهند که تضمین های لازم را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در خصوص افزایش درآمدها از طریق جذب بیشتر کاربر پرداخت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کننده حق عضویت ارائه دهد تا در نهایت منجر به افزایش درآمدها شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone