تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44127.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی تسلا می خواهد سرویس استریم موسیقی خاص خودش را راه اندازی کند

کمپانی تسلا تا به امروز در حوزه اتومبیل های الکتریکی و خودران به موفقیت های قابل توجهی رسیده اما به نظر می رسد که قصد دارد این بار وارد حوزه ای کاملاً متفاوت شود که ...

کمپانی تسلا تا به امروز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در حوزه اتومبیل های الکتریکی و خودران به موفقیت های قابل توجهی رسیده اما به نظر می رسد که قصد دارد این بار وارد حوزه ای کاملاً متفاوت شود که شاید کمی عجیب هم به نظر برسد؛ سرویس های استریم موسیقی. منابع نزدیک به این کمپانی اخیرا گفته اند که تسلا در حال مذاکره با ناشران مختلف است تا سرویس استریم موسیقی خاص خودش را به اتومبیل هایش بیاورد.

این که تسلا چقدر برای پوشاندن جامه عمل به این اهداف آماده شده، هنوز مشخص نیست اما به نظر می رسد که تسلا می خواهد کار خود را با راه اندازی سرویس رادیوی آنلاینی شبیه به پاندورا آغاز کند. با این همه، بدون اطلاعات بیشتر، گمانه زنی در این رابطه سخت است که چرا تسلا می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد با سرویس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مخصوص خودش وارد بازار شود و چرا صرفاً لایسنس سرویس هایی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مانند اسپاتیفای یا اپل موزیک را خریداری نمی کند.

راه اندازی تجارتی کاملاً جدید برای تسلا، حرکت تجاری چندان هوشمندانه ای به نظر نمی رسد؛ خصوصاً در حوزه ای که سرویسی مانند Tidal با مشکلات مالی گوناگون مواجه شده است.

در هر صورت، تسلا اگر تصمیم خودش را گرفته باشد، باید برای رقابت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با بزرگان این حوزه هم آماده شود. بنابر آخرین آمار، اسپاتیفای 50 میلیون مشترک فعال دارد و اپل موزیک هم به تازگی 27 میلیون مشترک را پشت سر گذاشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone