🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14557.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

مینگ-چی کو: آیفون‌های ۲۰۲۳ با مودم 5G اپل از راه می‌رسند

اپل می‌خواهد تا جای ممکن در تولید محصولاتش به شرکت‌های دیگر وابسته نباشد و به همین دلیل روی مودم 5G کار می‌کند. حالا تحلیلگر مطرح، «مینگ-چی کو» گفته آیفون‌های ۲۰۲۳ با مودم 5G کوپرتینویی‌ها و ...

اپل می‌خواهد تا جای ممکن در تولید محصولاتش به شرکت‌های دیگر وابسته نباشد و به همین دلیل روی مودم 5G کار می‌کند. حالا تحلیلگر مطرح، «مینگ-چی کو» گفته آیفون‌های ۲۰۲۳ با مودم 5G کوپرتینویی‌ها و نه - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - کوالکام از راه می‌رسند.

به گفته کو، اپل می‌خواهد با عرضه آیفون‌های ۲۰۲۳، به سراغ مودم 5G خودش برود و از این تاریخ، دستگاه‌هایش را با همین مودم و البته نسل‌های آینده‌اش روانه بازار کند. در حال - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - حاضر این کمپانی برای مودم 5G مورد استفاده در محصولاتش به کوالکام وابسته است و این وابستگی تا زمان عرضه مودم 5G اپل، ادامه خواهد داشت.

به گفته کو با چنین رویکردی، کار برای کوالکام سخت می‌شود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - و این شرکت برای جبران ضرر ناشی از توقف سفارشات اپل، باید وارد بازار جدیدی شود:

«طبق پیش‌بینی ما، آیفون در سال ۲۰۲۳ به تراشه‌های باندپایه 5G طراحی شده توسط اپل مجهز می‌شود. با توجه به اینکه فروش گوشی‌های پرچمدار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - اندرویدی 5G رشد چندانی نخواهد داشت، کوالکام مجبور می‌شود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - برای جبران ضررهایش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - به - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - سراغ بازار پایین‌رده‌ها برود. زمانی که محدودیت‌های تولید تراشه به پایان برسد، کوالکام و مدیاتک قدرت کمتری در مذاکرات با برندها خواهند داشت، بنابراین - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - رقابت در بازار - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بسیار شدید می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی

این اولین باری نیست که تحلیلگری از تجهیز آیفون‌های ۲۰۲۳ به مودم 5G اپل خبر می‌دهد. در گذشته کارشناسان «بارکلیز» هم به چنین موضوعی اشاره کرده بودند. گزارش‌ها از شروع توسعه این مودم از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - اوایل ۲۰۲۰ خبر می‌دهند.

انتظار می‌رود مودم‌های 5G اپل نسبت به رقبا سرعت بالاتری داشته باشند و همچنین تاخیر در آن‌ها کمتر باشد. احتمالا با مزیت‌های دیگری هم مواجه خواهیم شد که یکی از آن‌ها می‌تواند مصرف بهینه‌تر انرژی باشد.

اپل بخش بزرگی از کسب و کار مودم موبایل اینتل را در سال ۲۰۱۹ خرید که به توسعه مودم 5G کوپرتینویی‌ها کمک بزرگی می‌کند. باید منتظر ماند و دید اولین مودم 5G کوپرتینویی‌ها چه عملکردی دارد و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر خمین استان مرکزی - آیا مانند تراشه‌های سری A و M می‌تواند از رقبا جلو بزند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone