🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  4. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  5. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37068.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری از قابلیت اموجی های سه بعدی گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

در حالی که تنها ساعاتی دیگر به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، تصاویری از این موبایل در حال کار به همراه تصاویری از قابلیت اموجی های متحرک ...

در حالی که تنها ساعاتی دیگر به رونمایی از موبایل های پرچمدار آتی سری گلکسی اس 9 سامسونگ باقی مانده، تصاویری از این موبایل در حال کار به همراه تصاویری از قابلیت اموجی های متحرک منتشر شده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

این اطلاعات که در وبسایت هافینگتون پست منتشر شده بود، اکنون حذف شده. بر اساس ادعای این سایت پرچمداران جدید سامسونگ در ظاهر بسیار شبیه به سری گلکسی اس 8 ولی در باطن بسیار سریع تر هستند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

در مورد دوربین کهکشانی های جدید اعلام شده که می توانند تصاویر شگفت انگیزی را در تاریکی ثبت کنند. - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - همچنین نمایشگر آنها به میزان بسیار اندکی بزرگتر از نسل پیشین خواهد بود.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

در کنار تمام این اطلاعات جالب ترین نکته در مورد اموجی های متحرک است؛ قابلیتی که مشابه آن را پیش از این با نام انیموجی در آیفون 10 شاهد بودیم. به لطف «اسکن هوشمند» دوربین جلویی موبایل از چهره کاربر یک مدل سه بعدی تهیه می کند که بر اساس آن می تواند حرکات صورت کاربر را در قالب مجموعه ای از اموجی های کارتونی شبیه سازی کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

کاربر در نهایت می تواند اموجی های تولید شده را در اپلیکیشن های پیام رسانی از جمله واتس اپ و پیام رسان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - فیس بوک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - و نیز به صورت تصاویر متحرک گیف به اشتراک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - بگذارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان

همچنین اشاره شده که سری گلکسی اس 9 از اسپیکر دوگانه بهره می برند؛ قابلیتی که پیش از این فقدان آن مورد انتقاد بسیاری از کاربران پرچمداران - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - پیشین سامسونگ بود. مشابه موبایل های سری گلکسی اس 8، پرچمداران جدید به لطف گواهینامه استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود.

در نهایت اشاره شده که گلکسی اس 9 قرار است با قیمتی در حدود 800 پوند انگلیس و از تاریخ 16 مارس (25 اسفند ماه) روانه بازار شوند. بر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - اساس ادعای وبسایت هافینگتون پست کهکشانی های جدید با رنگ های مشکی نیمه شب، ارغوانی و آبی مرجانی عرضه خواهند شد.

یاد آوری می کنیم که پیش از این اشاره شده بود که تلفن های هوشمند مذکور علاوه بر سه رنگ بالا در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر لاهیجان استان گیلان - رنگ تیتانیومی نیز روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone