تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10340.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Magnus Failure؛ چیزهایی هست که نمیدانی

اگر طرفدار داستان‌های مرموز و پیچیده باشید، بازی Magnus Failure در همان نگاه اول برایتان جذاب خواهد بود. اولین چیزی که در بازی با آن روبرو می‌شوید، فضایی تیره و کاراکتری است که یک کلاه ...

اگر طرفدار داستان‌های مرموز - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - و پیچیده باشید، بازی Magnus Failure در همان نگاه اول برایتان جذاب خواهد بود. اولین چیزی که در بازی - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - با آن روبرو می‌شوید، فضایی تیره و کاراکتری است که یک کلاه بزرگ و عجیب با جای کلید بر سر گذاشته و به پیام‌های رادیویی گوش می‌کند.

کاراکتر اصلی بازی عاشق سر در آوردن از معماها و - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - کشف کردن است، به همین دلیل سعی می‌کند تا امواج رادیویی مختلف را با یک گیرنده دریافت کرده و پیام‌های رادیویی را گوش کند تا داستان‌های مخفی در آن‌ها را کشف کند. یک روز که در حال انجام این کار است، به پیام عجیبی بر می‌خورد که - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - رمزنگاری شده است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران

او این پیام عجیب را دریافت می‌کند و سعی می‌کند کد آن را - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - بشکند اما - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - داستان به همینجا ختم - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - نمی‌شود. با شکستن کد و خواندن پیام اصلی، تصمیم می‌گیرد که به یک سفر ماجراجویانه برود تا فرستنده پیام را پیدا کند و از تمام داستانی که پشت این پیام است، - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - باخبر شود.

هر چند که نمی‌توان جذابیت داستان عجیب - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - و غریب بازی Magnus Failure - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - را ندیده گرفت، اما گیم‌پلی هم بسیار قوی ظاهر شده. گیم‌پلی بازی - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - ترکیبی از ماجراجویی و حل کردن پازل‌ است و کاملا بر اساس تصمیم‌گیری‌های بازیکن جلو می‌رود.

در حقیقت باید در محیط اطراف بگردید تا آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنید. سیستم امتیازبندی به خصوصی در بازی وجود ندارد و بعضی از آیتم‌ها را هم پس از حل کردن مینی گیم‌ها به دست می‌آورید. تمام این آیتم‌ها برای حل کردن پازل‌های اصلی به کار می‌آیند که کلید حل معمای این پیام مرموز هستند.

تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران

پازل‌های بازی کاملا منطقی هستند و در طول بازی با پازلی روبرو نخواهید شد که راه حل عجیب و غریب و دور از ذهنی داشته باشد. متاسفانه خبری از نقشه یا ترتیب‌بندی مراحل نیست اما نمی‌توان این را یک نقطه ضعف به حساب آورد چون خیلی زود تمام مکان‌های موجود در بازی را یاد می‌گیرید.

تجربه‌ کردن تمام گیم‌پلی حدودا چهل و پنج دقیقه زمان - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - می‌برد که بسیار کوتاه است اما در عین حال مفاهیمی که داستان بازی روایت می‌کند، بسیار عمیق هستند. همه چیز مختصر و مفید هستندو وقتی بازی تمام می‌شود، احساس - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - نمی‌کنید که چیزی جا افتاده اما سازندگان بازی اعلام کرده‌اند که قسمت‌های بعدی داستان به بازی اضافه خواهند شد.

تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران

طراحی بصری بازی Magnus Failure به شکل یک نقاشی دستی است که به صورت سه بعدی در آمده و در مجموع ترکیب رضایت بخشی را شکل داده است. استفاده - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - از رنگ‌های تیره، نمادهای عجیب و موسیقی پس زمینه در کنار هم کاملا حس یک محیط مرموز و عجیب را به بازیکن منتقل می‌کنند که تاثیر عناصر بازی و داستان را چند برابر می‌کند.

بازی Magnus Failure فعلا در پلتفرم موبایل، فقط برای سیستم عامل اندروید در دسترس است اما احتمالا برای سیستم عامل iOS هم منتشر خواهد شد. - تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران - در کل می‌توان گفت که این بازی ارزش امتحان کردن را دارد و خصوصا اگر طرفدار بازی‌های پازلی باشید، بازی Magnus Failure انتخاب خوبی برای اضافه شدن به لیست بازی‌هایتان است.

تعمیرات یخچال دوو در شهر قائمشهر استان مازندران

Magnus Failure

سازنده: Sons of welder قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 82 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کشوربانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام و عرض ادب احیانا تعمیرگاه شما آیا دور و بر کوچکسرا قائمشهر تعمیرات داره.
پاسخ: بله در کوچکسرا شهر قائمشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone