تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38957.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

رندر‌های Xperia XZ Premium 2 منتشر شد

شنید‌ها حاکی از این است که سونی قصد دارد همه‌ی تلفن‌های‌همراه سال آینده‌ی خود را دوباره طراحی کند. این مطلب که هنوز تایید نشده ممکن است متوجه همه‌ی مدل های آینده این شرکت ژاپنی نباشد ...

شنید‌ها حاکی از این است که سونی قصد دارد همه‌ی تلفن‌های‌همراه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سال آینده‌ی خود را دوباره طراحی کند. این مطلب که هنوز تایید نشده ممکن است متوجه همه‌ی مدل های آینده این شرکت ژاپنی نباشد اما حداقل باید انتظار این را داشت که طراحی پرچمداران سونی تغییر کند. یکی از این مدل‌ها مشخصاً Xperia XZ Premium 2 خواهد بود که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اخیراً رندر‌هایی از آن در اینترنت فاش شده است.

موبایل Xperia XZ Premium (بررسی ویدیویی دیجیاتو) یکی از اولین مدل‌های سال گذشته بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره‌ می‌برد. حتی سونی مجبور شده بود که تاریخ عرضه‌ی این محصول را به علت فراهم نبودن این چیپست در بازار عقب بندازد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بر اساس رندر‌های لو رفته توسط طراحان مدل مفهومی سونی، نسل بعد این موبایل شکلی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاملا متفاوت خواهد داشت.

با مشاهده‌ی این رندر‌ها متوجه می‌شویم اندازه‌ی حاشیه‌ به طور قابل توجهی کوچکتر شده تا نسبت تصویر بلند ۱۸:۹ را در نمایشگر نتیجه دهد. این مدل با وجود کوچک شدن حاشیه‌ها همچنان از بلند‌گو‌های دوگانه‌ی در بخش جلوی بدنه بهره می‌گیرد اما سوراخ‌های کوچک روی حاشیه جایگزین شکاف‌های آشنای نسل قبل شده است.

 

با مشاهد‌ه‌ی پنل پشتی تلفن‌همراه مذکور به نظر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می‌رسد که کل آن را فلز پوشانده است ولی با توجه به طرح نسل قبلی این مدل به احتمال زیادی کل پنل پشتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - توسط لایه‌ای شیشه‌ای محافظت خواهد شد. با وجود این گمان می‌رود که دوربین دوگانه این موبایل به صورت عمودی طراحی شده باشد.

مشابه مدل قبلی، موبایل مذکور از درگاه USB-C در قسمت تحتانی بهره می‌برد. ضمن اینکه جک هدفون ۳.۵ میلیمتری در بالای این مدل قرار گرفته است.

Xperia XZ Premium 2 که قرار است از چیپست اسنپدراگون 845 استفاده کند، انتظار می‌رود در نمایشگاه MWC 2018 معرفی گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر غزل نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر نمایندگی شما آیا فرهنگ شبستر برای یخچال ایکس ویژن تعمیرکار داره؟
پاسخ: بله در فرهنگ شهر شبستر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone