🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31929.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای گلکسی A10 پیش از رونمایی

سامسونگ برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار هند برنامه معرفی سه موبایل گلکسی A30، A10 و A50 را در دستور کار قرار داد و علی رغم معرفی دو مدل آخر از گلکسی A10 ...

سامسونگ برای در اختیار گرفتن سهم بیشتری از بازار هند برنامه معرفی سه موبایل گلکسی A30، A10 و A50 را در دستور کار قرار داد و علی رغم معرفی دو - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - مدل آخر از گلکسی A10 خبری نبود. حالا اما رندرهایی منتسب به این موبایل به رسانه ها راه پیدا کرده است.

نمایشگر گوشی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - احتمالا ۶.۲ اینچی اینفینیتی V خواهد بود

در این تصاویر گلکسی A10 از طراحی مشابه مدل های گلکسی M10 و M20 - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - با نمایشگر حفره دار اینفینیتی V بهره می برد که در آن سنسور سلفی زیر نمایشگر قرار گرفته است. کلیدهای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - پاور و کنترل صدا در لبه راست بدنه جاخوش کرده اند و لبه پایینی آن هم میزبان جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، پورت USB و میکروفون است. میکروفون دیگری هم در قیمت بالایی به چشم می خورد.تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

از طرف دیگر اسپیکر در لبه پایینی و سمت چپ پنل پشتی کار شده اما اثری از اسکنر اثر انگشت فیزیکی به چشم نمی خورد که می توان آن را نشانه ای از تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اپتیکال یا قابلیت شناسایی چهره در نظر گرفت. احتمال استفاده از حسگر التراسونیک به خاطر هزینه بالای آن بسیار بعید است.

این دستگاه به دوربین اصلی تک سنسوره مجهز شده که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - خبر چندان خوبی به شمار نمی رود. بر اساس گمانه زنی ها حسگر به کار رفته در آن ۱۰ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم حداقل ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

بر اساس اطلاعاتی که به نقل - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - از منابع آگاه منتشر شده، گلکسی A10 به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - ۶.۲ اینچی اینفینیتی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - V با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل، چیپست اگزینوس 7884B با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. انتظار می رود این گوشی تا قبل از پایان کنگره جهانی موبایل رونمایی - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - شود اما قیمت یا تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان

تماشا کنید: جعبه گشایی دیجیاتو از گوشی پرچمدار - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر نجف آباد استان اصفهان - سامسونگ گلکسی اس ۱۰ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone