🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12438.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت به عرضه کورتانا برای اندروید و iOS پایان داد

مایکروسافت اپلیکیشن کورتانا برای iOS و اندروید را از اپ استور اپل و پلی استور گوگل حذف کرده تا در راستای قطع پشتیبانی از ‌آن در دستگاه‌های مختلف از جمله هدفون سرفس یک قدم دیگر ...

مایکروسافت اپلیکیشن کورتانا برای iOS و اندروید را از اپ استور اپل و پلی استور گوگل حذف کرده تا در راستای قطع پشتیبانی از ‌آن در دستگاه‌های مختلف از جمله هدفون سرفس یک قدم دیگر بردارد.

مایکروسافت در بیانیه خود اعلام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - کرده که همان طور که در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۰ هم گفته شده بود، به دنبال تکامل دستیار صوتی هوشمند کورتانا به عنوان یک دستیار صوتی با تمرکز بر بهره‌وری، به زودی پشتیبانی از آن روی اندروید و iOS پایان می‌یابد. کمپانی ساکن ردموند همچنین اشاره کرده که از ۳۱ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - مارس سال ۲۰۲۱ (۱۱ فروردین ۱۴۰۰) محتویات کورتانا از جمله یادآورها و لیست‌هایی که توسط کاربران ایجاد شده دیگر در اپلیکیشن موبایل کورتانا قابل استفاده نخواهند بود اما همچنان از طریق نسخه ویندوز این دستیار صوتی هوشمند در دسترس هستند.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان  استان خراسان

مایکروسافت اولین بار در دسامبر ۲۰۱۵ - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - از کورتانا برای iOS و اندروید رونمایی کرد. این اپلیکیشن - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - در ابتدا برای ویندوز ۱۰ روی کامپیوترها و نیز گوشی‌های هوشمند طراحی شده بود اما با وجود یک تجربه باز طراحی اساسی، موفق به جذب کاربران نشد. ساتیا نادلا، مدیر عامل کمپانی هم سال‌ها قبل به مشکلات این شرکت در رقابت با دیگر دستیارهای دیجیتال اشاره کرده و گفته بود که مایکروسافت دیگر کورتانا را به عنوان رقیبی برای الکسای آمازون یا دستیار صوتی گوگل نمی‌بیند.

در روزگاری نه چندان دور مایکروسافت آینده‌ای با یخچال‌ها، توسترها و دستگاه‌های تنظیم دمای منزل (ترموستات) مجهز به کورتانا را متصور بود. اما رویای مایکروسافت با اعلام حذف دستیار صوتی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - از اولین و تنها - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - اسپیکر مجهز به کورتانا در روزهای قبل، به باد رفت. علاوه بر این دیگر دستگاه‌های مبتنی بر کورتانا از - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر خراسان استان خراسان - جمله ترموستات‌های GLAS هم دیگر از دستیار هوشمند مایکروسافت پشتیبانی نخواهند کرد.

با این حال این پایان راه کورتانا نیست و مایکروسافت در فکر استفاده از قابلیت‌های آن در حوزه هوش مصنوعی مبتنی بر مکالمه است. کمپانی ساکن ردموند همچنین به دنبال تثبیت جایگاه کورتانا به عنوان دستیاری برای بهبود قابلیت‌های مرتبط با کسب و کارها است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone