🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  3. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  4. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38059.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مدیر عامل بوئینگ ایلان ماسک را به چالش کشید؛ خودروی تسلا را برمی‌گردانم

اخیراً مدیر عامل بوئینگ ادعا کرده که قصد دارد ایلان ماسک را در رسیدن به مریخ شکست داده و طی ده سال آینده دستیابی بشر به  سیاره سرخ را محقق سازد. وی همچنین به شوخی ...

اخیراً مدیر عامل بوئینگ ادعا کرده که قصد دارد ایلان ماسک را در رسیدن به مریخ شکست داده و طی ده سال آینده دستیابی بشر به  سیاره سرخ را محقق سازد. وی همچنین به شوخی گفته  که احتمالاً خودردوی تسلای رودستر ایلان ماسک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - را به زمین باز - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهد گرداند. گفته ‌های اخیر او موجب شده که آتش رقابت این دو کمپانی بار دیگر زبانه بکشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان

کمپانی بوئینگ چند وقتی است در حال همکاری با ناسا بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - قصد دارد فضانوردان این ارگان را در آینده‌ای نزدیک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - به فضا بفرستد. طبق برنامه‌‌های قبلی، قرار است سال آینده فضاپیمای Starliner بوئینگ سه فضانورد ناسا را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - طی سفری - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - دو هفته‌ای به ایستگاه فضایی بین المللی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - منتقل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - کند.

این مسئله موجب شده که رقابت دو شرکت خصوصی در زمینه فعالیت‌های فضایی روز به روز بیشتر شود و هر دو‌ی آنها سعی کنند به نوعی در این مسابقه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - پیروز باشند. چرا که چندی پیش اسپیس اکس اعلام نمود برای انتقال انسان به ماه آماده می‌شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان

به همین دلیل مدیر عامل بوئینگ در صحبت‌های اخیرش اعلام کرده که فضا همیشه قسمتی از هویت این کمپانی بوده و به شوخی اعلام نمود که ممکن است تسلای رودستر ایلان ماسک را به زمین برگرداند. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - او - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - همچنین اسپیس اکس را به چالش کشید و ادعا نمود که قادرند آنها را در رسیدن به کره‌ی مریخ شکست دهند. او در این باره گفت:

«من به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - طور قطع باور دارم که ما اولین انسان را در طول حیاتم به کره ماه خواهیم رساند و امیدوارم که این مسئله تنها ده سال طول بکشد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان

باید گفت که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - اسپیس اکس تقریباً هم چنین برنامه‌ زمانی اعلام نموده و آنها هم قصد دارند طی همین مدت فردی را به کره مریخ بفرستند. البته این گفته‌ها خیلی دور از انتظار نبود چرا که پیش از این مصاحبه نیز مدیر عامل بوئینگ با انتشار توییتی رییس - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - اسپیس اکس را به مبارزه طلبیده و گفته بود که این شرکت خواهد توانست ایلان ماسک را در رسیدن به کره‌ی مریخ شکست بدهد که واکنش دو کلمه‌ای ماسک را برانگیخته بود. حال با گذشت زمان باید دید کدامیک از این دو مدیرعامل در عمل کردن به وعده هایشان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر لاهیجان استان گیلان - موفق خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone