🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32709.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نسخه جدید اپلیکیشن Google Fit به سلامت قلب شما اهمیت می‌دهد

گوگل فیت یکی از رایج‌ترین اپ‌های ورزشی پلتفرم اندروید به شمار می‌رود؛ محصولی که گوگل خودش آن را طراحی کرده تا بتوانید به پایش فعالیت‌های روزمره‌تان بپردازید و برای در پیش گرفتن یک سبک زندگی ...

گوگل فیت یکی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از رایج‌ترین اپ‌های ورزشی پلتفرم اندروید به شمار می‌رود؛ محصولی که گوگل خودش آن را طراحی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کرده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا بتوانید به پایش فعالیت‌های روزمره‌تان بپردازید و برای در پیش گرفتن یک سبک زندگی سالم، انگیزه بگیرید.

اما حالا و با ارائه یک به‌روزرسانی بزرگ، رابط کاربری گوگل فیت دگرگون - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده و قابلیت‌های جدیدی با محوریت سلامت قلب کاربر به آن اضافه شده‌‌اند. گوگل برای این آپدیت با سازمان بهداشت جهانی (WHO) و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انجمن قلب آمریکا (AHA) وارد همکاری شده تا بر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پایه جدیدترین اصول علمی، اپلیکیشن مفیدتری به کاربرانش ارائه کند.

نتیجه این همکاری معرفی دو قابلیت جدید در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوگل فیت بوده است: Move Minutes و Heart Point. ویژگی Move Minutes وظیفه ساده‌ای را به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دوش می‌کشد: شما را وادار می‌‌کند که کمتر بنشینید و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیشتر به قدم زدن بپردازید. یا به عنوان مثال اگر عادت دارید با آسانسور رفت و آمد کنید، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توصیه می‌کند از پله‌ها بالا بروید.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اما کار Heart Points کمی متفاوت است. این قابلیت روی فوایدی متمرکز شده که از ورزش کردن و تحرک - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عایدتان می‌شود. به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عنوان مثال با هر دقیقه فعالیت، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مثلا قدم‌زنی، یک امتیاز به شما می‌دهد. - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تحقیقات نشان داده که اگر در پنج روز هفته روزانه فقط سی دقیقه‌اش را قدم بزنید به بسیاری از اهداف سلامتی خود دست خواهید یافت.

از دیگر تغییرات گوگل فیت در این نسخه می‌توان به تعامل با اپ‌های شخص ثالثی مثل استراوا، ران‌کیپر، اندوموندو و مای‌فیتنس‌ پال اشاره کرد. حالا تمام دیتاهای جمع‌آوری شده در فیت با این اپ‌ها همگام‌سازی می‌شوند و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نکته عالی اینکه فعالیت‌هایی مثل دویدن و راه‌رفتن به طور خودکار توسط حسگرهای گوشی تشخیص داده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده و به اپ اضافه خواهند شد.

انتشار نسخه جدید گوگل‌فیت از همین هفته برای بعضی دیوایس‌ها و پوشیدنی‌های اندرویدی آغاز شده، اما هنوز در پلی‌استور اثری از آن دیده نمی‌شود. بنابراین اگر هنوز به‌روزرسانی به دستتان نرسیده شاید لازم باشد که یکی دو روز دیگر هم منتظر بمانید.

- تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone