تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32729.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اولین ایرفون مغناطیسی مسطح بیسیم دنیا به نام RHA CL2 Planar معرفی شد

اگر پیش از این هدفون های مغناطیسی مسطح را می شناختید، احتمالاً به خاطر مدل های بزرگ روگوشی یا سری iSine از شرکت Audeze بوده که یا قابل حمل نیستند یا ظاهر زیبایی ندارند. حالا ...

اگر پیش از این هدفون های مغناطیسی مسطح را می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شناختید، احتمالاً به خاطر مدل های بزرگ روگوشی یا سری iSine از شرکت Audeze بوده که یا قابل حمل نیستند یا ظاهر زیبایی ندارند. حالا شرکت مطرح RHA هدفون CL2 Planar را معرفی کرده که اولین ایرفون - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مغناطیسی مسطح بیسیم جهان به شمار می رود و قرار است در IFA به نمایش درآید.

اکثر هدفون های موجود در بازار از ساختار کویل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و مخروط - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برای جابجا کردن هوا و تولید صدا استفاده می کنند، ولی هدفون های مغناطیسی مسطح یک صفحه نازک (دیافراگم) دارند. این صفحه باز هم به شکل مغناطیسی جابجا می شود، ولی حرکت یکنواخت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تری دارد و به همین دلیل صدای بهتری را تولید - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می کند. هدفون های مغناطیسی مسطح، دقت بسیار بالا، اعوجاج ناچیز و شفافیت فوق العاده ای دارند. با این حال به خاطر ابعاد بزرگ تر، انرژی مصرفی بیشتر و - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قیمت بالاتر، چندان در بازار مورد استقبال قرار نمی گیرند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هدفون CL2 از نظر ظاهری شبیه دیگر محصولات - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - RHA است و نشانه ای از فناوری جدید در خود ندارد. سه قابلیت اتصال مختلف برای این هدفون تدارک دیده شده که یکی از آنها ارتباط بیسیم را فراهم می کند. هدفون CL2 در واقع - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شباهت زیادی به ایرفون های همین رده قیمتی، مانند AKG N5005 دارد و شرکت سازنده از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نظر قیمتی هم با آنها رقابت می کند، چون CL2 Planar قرار است به قیمت 900 دلار وارد بازار شود.

آنچه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - CL2 را از دیگر محصولات بازار متمایز می کند، صفحه دیافراگم 16 میکرونی داخل آن است که در واقع کوچک ترین درایور مغناطیسی مسطح در جهان محسوب می شود. بدنه CL2 از جنس دی اکسید زیرکونیوم ساخته شده که کاملاً ضد خش است و صدایی شبیه بدنه سرامیکی به کار رفته در محصولات پریمیوم قبلی RHA به ویژه CL1 Ceramic تولید می کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هدفون CL2 Planar برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برقراری ارتباط کابلی استاندارد MMCX از یک جفت کابل فوق مقاوم بهره می برد که یکی از آنها به جک 2.5 میلیمتری و دیگری به جک 3.5 میلیمتری ختم می شوند. ارتباط وایرلس هم از طریق نک بَند ویژه فراهم می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شود که پس از 1.5 ساعت شارژ کامل، دوازده ساعت شارژدهی خواهد داشت. این میزان شارژدهی با توجه به مصرف انرژی بالای درایورهای مغناطیسی مسطح در مقایسه با درایورهای دینامیکی مرسوم، کاملاً رضایتبخش است.

این هدفون از استانداردهای وایرلس AptX و AAC هم پشتیبانی می کند، - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اما جای خالی AptX HD و LDAC در آن احساس می شود. بنابراین برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تجربه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بالاترین کیفیت ممکن از هدفون CL2 Planar ناچار به استفاده از ارتباط سیمی هستید. گفتنیست پیش فروش این هدفون ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از امروز آغاز شده و در تاریخ - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 12 سپتامبر برابر با 21 شهریور وارد بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone