🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  3. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32693.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ناسا سخت افزار امنیتی پیشگیری از هک GPS را آزمایش می‌کند

به تازگی ناسا در حال آزمایش نمونه‌ی اولیه‌‌ای سخت افزاری است که می تواند از هک شدن GPS یک وسیله‌ی نقلیه نظیر ماشین هوشمند یا پهپاد جلوگیری کند. این سخت افزار که در واقع هرمی کوچک ...

به تازگی ناسا در حال آزمایش نمونه‌ی اولیه‌‌ای سخت افزاری است که می تواند از هک شدن GPS یک وسیله‌ی نقلیه نظیر ماشین هوشمند یا پهپاد جلوگیری کند. این سخت افزار که در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - واقع هرمی کوچک است توسط کمپانی  Regulus Cyber توسعه یافته و Pyramid GPS SP نام دارد.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

همانطور که می‌دانید وسایل نقلیه‌ای که از مسیر یابی مبتنی بر GPS استفاده می‌کنند را با ارسال سیگنال‌ های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جعلی می‌توان فریب داد. بدین ترتیب آنها از مسیر اصلی دور می‌شوند و نقطه‌ی مورد نظر هکر‌ ها را دنبال خواهند کرد.

حال گجت اشاره از چندین آنتن مختلف بهره می‌برد و تمامی سیگنال‌ های اضافی را دفع می‌کند تا GPS وسیله‌ی نقلیه یاد شده تنها - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بتواند سیگنال اصلی را دریافت کند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

نحوه‌ی عملکرد گجت یاد شده بدین شکل است که در ابتدا کاربر یا تولید کننده باید آن را میان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیرنده‌ی GPS  و سیستم‌های کنترلی وسیله نقلیه قرار دهد. سپس دیوایس مذکور منبع سیگنال دریافتی را با پنج - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنتن مخصوصش مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر سیگنال دریافت شده منشاء دیگری جز منبع اصلی داشت، سیستم اعلام خطر کرده و - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هشدار می‌دهد.

Pyramid پس از آنکه خطر رفع - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شد و از امنیت سینگال دریافتی اطمینان حاصل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرد، سیستم دریافت دیتای GPS آنلاین را به حالت عادی باز می‌گرداند و تا وقتی که مشکل مشابهی پدید نیاید، در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روند حرکت خللی ایجاد نخواهد کرد.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

شرکت Regulus - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - Cyber در ابتدا فعالیت خود را تنها با ۱۱ کارمند آغاز نمود. این استارتاپ در ادامه‌ موفق شد فعالیتش را گسترش داده و ۶.۳ میلیون دلار سرمایه برای پروژه‌ی Pyramid کسب کند.

اگر آزمایشات ناسا با این سخت افزار، پایان موفقیت آمیزی داشته باشد، - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آنگاه این شرکت سراغ تولید کنندگان ماشین‌ و پهپاد‌ می‌رود تا بتواند Pyramid را تا سال ۲۰۱۹ میلادی روانه بازار کند.

 

تماشا کنید : انجام عملیات های مراقبتی در فضاهای بسته با پهپاد های خودران ممکن شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهزاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام خوبید؟ سایت ***** ظرفشویی کنوود KD-‌‌‌430S شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone