🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32702.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اچ پی از کامپیوتر گیمینگ Omen Obelisk با قابلیت ارتقا رونمایی کرد

شاید در نگاه اول «HP Omen Obelisk» یک کامپیوتر گیمینگ دیگر با مشخصات قابل توجه باشد که صرفاً به دلیل مونتاژ توسط کارخانه و یدک کشیدن برند کمپانی، هزینه بالایی را از مشتری طلب کند. ...

شاید در نگاه اول «HP Omen Obelisk» یک کامپیوتر گیمینگ دیگر با مشخصات قابل توجه باشد که - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - صرفاً به دلیل مونتاژ توسط کارخانه و یدک کشیدن برند کمپانی، هزینه بالایی را از مشتری طلب کند. اما نقطه تمایز محصول جدید اچ پی، در ارتقاپذیری قابل توجه آن نهفته است.

کامپیوتر گیمینگ اومن آبلیسک یکی از کاربردی ترین شاسی های اچ پی را - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در اختیار داشته و علاوه بر کارت گرافیک های فول سایز، از استاندارد Micro-ATX - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای مادربورد و منبع تغذیه هم پشتیبانی می کند. محصول مورد بحث همچنین از مجاری هوای سرتاسری بهره می - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برد که در کنار کاور های مغناطیسی، جریان هوای مستمر و بدون غبار را تضمین می کنند.

مجاری هوای سرتاسری آبلیسک در کنار کاور های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مغناطیسی، جریان هوای مستمر و بدون غبار را تضمین می - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنند

حضور درگاه های ارتباطی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در قسمت جلوی کیس نیز از دیگر ویژگی های کاربردی آبلیسک بوده و برای علاقه مندان به نورپردازی و ویژگی های ظاهری، سیستم نوری RGB و پنل شیشه ای (به صورت آپشن) در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، در قسمت بالای کیس - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فضای مخصوصی برای نصب فن یا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رادیاتور خنک کننده مایع (تا ابعاد 12 سانتیمتر) تعبیه شده تا دمای کامپیوتر اچ پی در محدوده - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بهینه حفظ شود.

شرکت اچ پی همچنین برای ارائه حق انتخاب - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتر به مشتریان، امکان استفاده از چیپست های سری کافی لیک اینتل یا نسل دوم چیپست های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - AMD Ryzen را فراهم کرده و طی همکاری با  Hyper X، سفارش رم 64 گیگابایتی DDR4-2666MHz را هم ممکن کرده است. برای ذخیره سازی اطلاعات نیز دو فضای هارد دیسک 3.5 اینچی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - (قابل تبدیل به 2.5 اینچی) در نظر گرفته شده.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

HP Omen Obelisk از ابتدای پاییز در نسخه های مختلف به بازار می آید که قیمت آن در مدل پایه با پردازنده اینتل Core i3-8100، کارت گرافیک انویدیا GTX 1050، رم 8 گیگابایتی و هارد 1 ترابایت معادل 849 دلار خواهد بود. اچ پی همچنین برای بالاترین مدل با پردازنده اینتل Core i7-8700، کارت گرافیک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - GTX - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 1070، رم 16 گیگابایتی و حافظه 256GB NVMe SSD، برچسب قیمت 1549 دلار را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است که با ارتقاء بیشتر روی نمونه های از پیش مونتاژ شده، مبالغ اضافی به قیمت اصلی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اضافه می شود که به عنوان نمونه، امکان سفارش نسل جدید کارت گرافیک های انویدیا RTX 2080 نیز در آینده نزدیک برای کامپیوتر گیمینگ آبلیسک فراهم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone