🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32711.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل اسیستنت در صورت درخواست فقط اخبار «خوب» را برایتان می‌خواند

روزی نیست که خبر بدی نشنویم یا نخوانیم. به اعتقاد گوگل، حجم عظیم اخبار منفی و گزارشات ترسناکی که در رسانه‌ها تولید می‌شوند ذهن انسان‌ها را آشفته کرده و آن‌ها را در یک ترس و ...

روزی نیست که خبر بدی نشنویم یا نخوانیم. به اعتقاد گوگل، حجم عظیم اخبار منفی و گزارشات ترسناکی که در رسانه‌ها تولید می‌شوند ذهن انسان‌ها را آشفته کرده و آن‌ها را در یک ترس و واهمه دائمی قرار می‌دهد. بنابراین مردم نسبت به دنیای اطراف خود دیدگاهی به شدت منفی پیدا می‌کنند و در عوض متمرکز شدن روی راه‌‌‌های حل مشکلات، روی خود مشکلات متمرکز می‌شوند.

اما حقیقت دنیا این گونه نیست. هر روز اخبار خوب و دلگرم‌کننده‌ای هم منتشر می‌شود، اما حجم اخبار بد و ناراحت‌کننده آنقدر زیاد شده که معدود خبرهای خوب را هم در خود می‌بلعد. خوشبختانه گوگل برای - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاهش تأثیر اخبار بد، تدبیر جالبی اندیشیده. کافیست با گفتن «هی گوگل» دستیار هوشمند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اسیستنت را احضار کنید و از او بخواهید که «چیز خوبی به شما بگوید».

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی

دستیار گوگل بلافاصله دو سه جمله از اخبار مثبت و انرژی‌بخش برایتان می‌خواند. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این برنامه که Solutions نام گرفته باعث می‌شود که بتوانید از درگیری ذهنی‌تان با اخبار بد کم کرده و به جای فکر کردن به مشکلات، روی راهکارهای برطرف کردن آن‌ها متمرکز شوید. وقتی جمله "Hey Google. Tell me - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - something good" را از گوگل اسیستنت می‌پرسید، دستیار هوشمند در خبرگزاری‌ها به دنبال اخبار خوب می‌گردد.

به عنوان مثال می‌تواند با استناد به خبرگزاری NPR به شما بگوید که طی ده سال گذشته، درصد افراد بی‌خانمان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در ایالت یوتا آمریکا با ۹۱ درصد کاهش مواجه بوده است. اگر بخواهید در - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جزئیات ماجرا بیشتر دقیق شوید هم گوگل اسیستنت شما را به اصل خبر راهنمایی خواهد کرد.

شما هم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوست دارید که در روز - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چند خبر خوب هم بشنوید؟ قابلیت جدید گوگل اسیستنت را حتما امتحان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone