🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32718.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا ایسوس موبایل گیمینگ ارزان قیمت می سازد؟

موبایل گیمینگ Asus ROG با چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت حافظه رم، یکی از قدرتمندترین موبایل هایی است که هم اکنون در بازار یافت می شود. اما آیا مدلی ارزان قیمت تر ...

موبایل گیمینگ Asus ROG با چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و 8 گیگابایت حافظه رم، یکی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از قدرتمندترین موبایل هایی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است که هم اکنون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در بازار یافت می - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شود. اما آیا مدلی ارزان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قیمت تر با رم کمتر نیز در راه است؟ رگولاتوری چینی TENAA به این سوال پاسخ مثبت می دهد.

اخیرا موبایلی با شماره مدل Z01QD در لیست - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این رگولاتوری مشاهده شده که همراه با 8 یا 6 یا 4 گیگابایت حافظه رم از راه خواهد رسید؛ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در این بین مشتریان بین حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی نیز انتخاب خواهند داشت. اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 845 با فرکانس - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاری 2.95 گیگاهرتز هنوز به قوت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خود باقیست و طراحی آینده نگرانه دستگاه نیز همینطور؛ اما این دوربین اصلی است - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که دستخوش تغییر شده و به جای دوربین دوگانه 12 و 8 مگاپیکسلی در ROG Phone فعلی، صرفاً یک سنسور 12 مگاپیکسلی را روی پنل پشتی دستگاه جای گرفته.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

البته حداقل در تصاویر به نظر می رسد که تغییری در دوربین اصلی دوگانه ایجاد نشده و به همین خاطر، فعلاً نمی توان به لیست مشخصات اعتماد کرد. ضمناً باتری دستگاه هم 3850 میلی آمپر ساعتی ذکر شده که اندکی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی موبایل فعلی تفاوت دارد.اما حتی اگر فرض را بر عدم ایجاد تغییر در باتری و دوربین بگذاریم، باز هم کاهش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حافظه رم می تواند تفاوت چشمگیری در قیمت بیش از 1000 دلاری دستگاه به وجود آورد.

افزون بر این، موبایلی دیگر از ایسوس با شماره مدل Z01RD نیز در دیتابیس گیکبنچ رویت شده که قرار است میزبان ورژن غیر اورکلاک شده اسنپدراگون 845 و نمایشگر 6.18 اینچی با نسبت ابعاد 18.7:9 باشد. در مجموع به نظر می رسد این موبایل هم ورژنی متفاوت از ذنفون 5z خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone