🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32721.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

لاجیتک از ماوس گیمینگ بی سیم با لگ نزدیک به صفر رونمایی کرد

شارژ بی سیم، ۶ کلید قابل برنامه ریزی و وزن پایین از قابلیت های پرچمدار جدید ماوس های سری G لاجیتک هستند. اغلب ماوس هایی که عنوان گیمینگ را یدک می کشدند در جلب نظر ...

شارژ بی سیم، ۶ کلید قابل برنامه ریزی و وزن پایین از قابلیت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - های پرچمدار جدید ماوس های سری G لاجیتک هستند.

اغلب ماوس هایی که عنوان گیمینگ را یدک می کشدند در جلب نظر گیمرها موفق نیستند، چرا که حین رقابت با خدایان گیم کوچکترین لگ هم شما را از دور خارج می کند.

لاجیتک اما اینبار مدلی بی سیم از سری G را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - با کمک عاشقان بازی طراحی کرده که می تواند ورق را برگرداند. این ماوس به لطف فناوری Lightspeed تاخیر تقریبا صفر را به ارمغان آورده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - و علاوه بر این از شارژ بی سیم پاور پلی و سنسور با دقت ۱۶ هزار DPI پشتیبانی می - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - کند. تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندرانپرچمدار جدیدی خانواده G PRO با وزن ۸۰ گرمی خود حرکت ماوس برای کاربر را بسیار راحت کرده است.

این ماوس میزبان ۶ کلید قابل برنامه ریزی است که به صورت پیش فرض دستوراتی برای آنها در نظر گرفته شده. طبیعتا این کلیدها قبال سفارشی هستند و کاربر می تواند فرامین آنها را جابجا کرده یا برای هماهنگی ظاهری با هم تیمی ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - نورپردازی های RGB را به شکل خاصی درآورد. در صورت روشن کردن RGB عمر باتری حدود ۴۰ ساعت خواهد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - بود.

ماوس بی سیم G Pro در هفته آینده و با قیمت قابل توجه ۱۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد، البته در این قیمت گذاری آپشن پشتیبانی از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - شارژ بی سیم پاورپلی لحاظ نشده است. تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندراندر صورتی که بی سیم بودن ماوس برایتان اولویت ندارد و از طرف دیگر به سری گیمینگ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - علاقه دارید، مدل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - معمولی G Pro - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - هم گزینه ای دیگر است که در کنار پشتیبانی از سنسور - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۱۶ هزار DPI مقرون به صرفه تر بوده و ۷۰ دلار قیمت دارد.

لاجیتک از ماوس دیگری به نام MX Vertical هم رونمایی کرده که حاصل همکاری با متخصصان ارگونومی است و بدون کاهش کارایی از فشار بر ساعد و مچ دست کاربر تا حدودی می کاهد. این ماوس منحصر به فرد اواخر تابستان و با قیمت ۹۹ دلاری روانه بازار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone