🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  5. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32705.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات کاربران اندرویدی تا 50 برابر بیشتر از کاربران آیفون به سرورهای گوگل ارسال می‌شود

بنابر گزارشی که اخیراً توسط پروفسور داگلاس اشمیت از دانشگاه وندربیلت منتشر شده، سرورهای گوگل اطلاعاتی را از یک موبایل آماده به کار اندرویدی دریافت می کنند که تا 10 برابر از اطلاعات دریافتی از ...

بنابر گزارشی که اخیراً توسط - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پروفسور داگلاس اشمیت از دانشگاه وندربیلت منتشر شده، سرورهای گوگل اطلاعاتی را از یک موبایل آماده به کار اندرویدی دریافت می کنند که تا 10 برابر از اطلاعات دریافتی از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - موبایل های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون بیشتر هستند. این گزارش در حالی منتشر می شود که در خبرها خواندیم گوگل به خاطر توضیحات گمراه کننده درباره قابلیت لوکیشن هیستوری به دادگاه خواهد رفت؛ این رسوایی ضمناً گوگل را مجبور به تغییراتی در صفحه راهنمای Location History کرد تا اطلاعاتی که در صورت خاموش کردن این قابلیت کماکان پایش می شوند، به شکلی واضح تر به کاربران توضیح داده شوند.

پروفسور اشمیت در گزارش خود می گوید موبایلی اندرویدی که در حالت آماده به کار به سر برده و مرورگر کروم را در پس زمینه به اجرا می آورد، طی بازه ای 24 ساعته، اطلاعات لوکیشن را برای 340 بار به سرورهای گوگل فرستاده؛ یا - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به عبارت دیگر، 14 بار در ساعت. جالب است بدانید که این رقم، 50 برابر از اطلاعات ارسالی به گوگل از آیفونی که مرورگر سافاری را به اجرا در آورده و در حالت آماده به کار به سر می برد بیشتر است.

مرورگر موبایل اپل، اطلاعات چندانی به سرورهای گوگل ارسال نمی کند؛ مگر اینکه شخص به صورت فعالانه در حال استفاده از دیوایس خود باشد. در تست های انجام شده، دیوایس - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های اندرویدی اطلاعاتی 4.4 مگابایتی به سرورهای گوگل فرستادند که 6 برابر از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی که روزانه از - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون به - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سرورهای گوگل ارسال می شوند بیشتر است.

در قسمتی ترسناک از این گزارش - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آمده که «بخش اعظمی» از تلاش گوگل برای جمع آوری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اطلاعات زمانی رخ می دهد که کاربر به صورت مستقیم مشغول استفاده از موبایل خود نیست. با در نظرگیری این موضوع - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که هم اکنون بیش از 2 میلیارد نفر در جهان - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از موبایل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - اندرویدی استفاده می کنند، دلایل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ترسناک بودن این ماجرا کاملاً واضح است. - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گوگل ضمناً قادر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به یکپارچه سازی اطلاعات ناشناخته با اطلاعات به دست آمده از موبایل های اندرویدی است که به این کمپانی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ساخت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پروفایل های دقیق کمک می کند. در صورت تمایل، قادر به مطالعه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گزارش پروفسور اشمیت از طریق این لینک - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هستید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone