🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  3. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  5. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32695.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه انواع فایل فشرده سازی می‌شوند؟

مهندسین نرم افزار همیشه راه‌های جدیدی برای ذخیره سازی تعداد زیادی از داده‌ها به طوری که فضای کمتری اشغال کند، ارائه داده‌اند. در واقع فشرده سازی از زمانی که هارد‌ درایو‌ها مقدار بسیار کمی از ...

مهندسین نرم افزار همیشه راه‌های جدیدی برای ذخیره سازی تعداد زیادی از داده‌ها - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به طوری که فضای کمتری اشغال کند، ارائه داده‌اند. در واقع فشرده سازی از زمانی که هارد‌ درایو‌ها مقدار بسیار کمی از داده‌ها را در خود ذخیره می‌کردند کمک کننده بود و حتی امروزه، بعد از پیشرفت چشمگیر استفاده از اینترنت ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

فشرده سازی فایل‌ها نقش پر رنگی در آسان - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کردن ارتباط بین افراد مختلف در سطح اینترنت بازی می‌کند. این اتفاق به ما اجازه می‌دهد تا حجم کمتری از اطلاعات را با سرعت بالاتری به یکدیگر انتقال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دهیم. موضوعی که باعث بالا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رفتن سرعت دانلود می‌شود و حجم استفاده‌ی کمتری از فضای اینترنت را به شبکه‌ها تحمیل می‌کند.

فشرده سازی چگونه اتفاق می‌افتد؟

برای پاسخ دادن به این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سوال، در ابتدا - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باید به چند مطلب پیچیده‌ی ریاضی اشاره کنیم که به طور قطع حجمی بیشتر از یک مطلب را در بر خواهد گرفت. اما برای متوجه شدن چگونگی فشرده سازی فایل‌ها، نیازی نیست که مطالب پیچیده‌ی ریاضی را به طور کامل متوجه شوید و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - یک‌ آشنایی جزئی کافیست.

معروف ترین کتابخانه‌های فشرده سازی متون از دو الگوریتم فشرده سازی به طور همزمان استفاده می‌کنند تا بتوانند بازه‌ی زیادی از متن را پوشش داده و فشرده کنند. این دو الگوریتم LZ77 و Huffman Coding نام دارند.

کد هافمن پیچیده است و در این مطلب به جزئیات آن اشاره نخواهیم کرد. این الگوریتم با استفاده از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - راه‌های خاص ریاضی، کد‌های باینری کوتاه‌تری را به هرکدام از کلمات اختصاص می‌دهد. موضوعی که در نهایت منجر به کاهش حجم فایل می‌شود.

الگوریتم LZ77 بر خلاف کد هافمن ساده محسوب می‌شود و روشیست - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که در این مطلب بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد. این الگوریتم هدفش از بین بردن کلمات یکسان و جایگزین کردن آن‌ها با کلیدیست که به هر کلمه اختصاص می‌دهد. متن کوتاه زیر را در نظر بگیرید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

وقتی الگوریتم LZ77 این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - متن را مشاهده می‌کند متوجه می‌شود که واژه‌ی howtogeek سه مرتبه تکرار شده. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بنابراین آن را به متن زیر تبدیل می‌کند:

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

سپس، وقتی که می‌خواهد متن را مجددا به نمایش برساند، همه‌ی کلید‌های (h)‌ که خودش ایجاد کرده بود را با howtogeek جایگذاری می‌کند.

اصطلاحا به این نوع فشرده‌ سازی، فشرده سازی «از دست ندادنی» یا lossless گفته می‌شود. به این معنی که داده‌ای که دریافت می‌کنید بعد از فشرده سازی عینا بازخوانی خواهد شد و هیچکدام از اطلاعات دریافت شده از بین نمی‌رود.

در واقع، LZ77 از لیستی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از کلید‌ها استفاده نمی‌‌کند. بلکه بعد از مشاهده‌ی اولین تکرار یک کلمه، آن را به کلمه‌ی اصلی لینک می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

بنابراین وقتی به کلید (h) می‌رسد، به - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عقب بر می‌گردد و متوجه می‌شود که باید - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هرکدام از این کلید‌ها را با howtogeek جاگذاری کند.

حال به یک مثال واقعی تر اشاره خواهیم کرد. بیشتر فایل‌های متنی با کلید‌هایی به اندازه‌ی واژه‌های با تعداد حروف بسیار پایین فشرده سازی می‌شوند. برای مثال، واژه‌ی the حتی در کلماتی مثل there، their و then هم کلید گذاری می‌شود. با تکرار یک واژه در متن می‌توانید به نتایج عجیبی برسید. یک فایل متنی را ایجاد کردیم و کلمه‌ی howtogeek را ۱۰۰ بار - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در آن تکرار کردیم. فایل اصلی ۳ کیلوبایت حجم داشت. بعد از فشرده - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سازی اما حجم آن به ۱۵۸ بایت رسید. در واقع این فشرده سازی حجم - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فایل را تا ۹۵ درصد کاهش داد.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته واضح است که در مثال قبلی کمی زیاده روی کردیم و با تکرار ۱۰۰ باره‌ی یک واژه نمی‌توانستیم انتظاری جز این - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مقدار از فشرده سازی را داشته - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - باشیم. اما عموما در صورت استفاده از فرمت‌هایی مثل ZIP با ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش حجم مواجه خواهید شد.

الگوریتم LZ77 فقط روی فایل‌های متنی عمل نمی‌کند. هرچند به طور کلی فشرده سازی فایل‌های متنی بسیار ساده تر است چرا که تکرار بعضی از کلمات عموما در هر زبانی اتفاق می‌افتد.

فشرده سازی فایل‌های صوتی و ویدیویی چطور اتفاق می‌افتد؟

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

فشرده سازی فایل‌های ویدیویی و صوتی کاملا متفاوت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اتفاق می‌افتد. بر خلاف متن که شما با فشرده سازی «از دست ندادنی» رو به رو بودید، در فشرده سازی فایل‌های ویدیویی و صوتی با فشرده سازی «از دست دادنی» مواجه هستید و - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برخی از اطلاعات هر فایل را بعد از - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فشرده سازی از دست خواهید داد. همچنین هرچه قدر میزان فشرده سازی شما بالاتر باشد، اطلاعات بیشتری را از دست می‌دهید.

این اتفاق همان چیزیست که منجر به عکس‌هایی با کیفیت بسیار پایین می‌شود. هر بار که یک عکس فشرده شود، بخشی از اطلاعات خود را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از دست خواهد داد. حالا به یک مثال اشاره می‌کنیم.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

عکسی که در بالا مشاهده می‌کنید تصویری از صفحه‌ی دسکتاپ است که چندین بار توسط نرم افزار فوتوشاپ باز شده و سپس با کیفیتی پایین تر اقدام به ذخیره سازی آن کردیم. در زیر نتیجه را خواهید دید:

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته چیزی که در بالا مشاهده می‌کنید با کمترین کیفیت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ممکن اتفاق افتاده است. برای مقایسه می‌توانیم به یک فشرده سازی دیگر اشاره کنیم که این بار با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فشرده سازی ۵۰ درصد رو به رو شده. - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در عکس زیر با یک فایل JPEG‌ مواجه هستیم که آنچنان تفاوتی با فایل PNG اصلی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود ندارد. البته اگر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نخواهید خیلی دقیق به آن نگاه کنید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

فایل PNG‌ این عکس حدود ۲۰۰ کیلوبایت بود، اما بعد از فشرده سازی ۵۰ درصد تبدیل به فایلی با حجم ۲۸ کیلوبایت شد. بنابراین سوال اینجاست که آیا واقعا در این میان حجم قابل توجهی از هارد با صرفه جویی مواجه می‌شود یا نه؟

الگوریتم - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - JPEG نتیجه‌ی شاهکار مهندسین است. بیشتر فرمت‌ها لیستی از اعداد را ذخیره می‌کنند که هر عدد نشان دهنده‌ی یک پیکسل است. فرمت JPEG‌ چنین کاری نمی‌کند. در عوض با استفاده از روشی به نام تبدیلات گسسته‌ی کسینوسی اقدام به ذخیره سازی تصاویر می‌کند. این روش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با مجموعه‌ای از موج‌های سینوسی مختلف مواجه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است. در این روش از ۶۴ معادله‌ی مختلف استفاده می‌شود که البته بیشترشان مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

در واقع متغیر تعیین کیفیت فایل‌های JPEG که در فوتوشاپ مشاهده می‌کنیم، تعداد معادله‌های مورد استفاده برای ذخیره‌سازی عکس را مشخص می‌کند. نرم افزار فوتوشاپ بعد از تعیین شدن تعداد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - معادلات، با استفاده از کدگذاری هافمن نسبت به فشرده سازی بیشتر عکس اقدام خواهد کرد.

این اتفاق باعث می‌شود که عکس‌های با فرمت JPEG امکان فشرده سازی بیشتری داشته باشد. البته در صورت زیاده روی ممکن است با عکسی مثل تصویر زیر مواجه شوید:

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

عکس بالا می‌تواند یک فاجعه لقب بگیرد. اما موضوع مهم اینجاست - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که عکس‌هایی با فرمت JPEG با مقدار کمی از فشرده سازی، می‌توانند با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کاهش حجم قابل توجهی مواجه شوند و علاوه بر این کیفیتشان آنچنان پایین نیاید. به همین دلیل است که اکثر وبسایت‌ها از تصویر‌هایی با فرمت JPEG استفاده می‌کنند.

فشرده سازی فایل‌های ویدیویی

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

فشرده سازی فایل‌های ویدیویی تا حدی با فشرده سازی تصاویر متفاوت است. شاید فکر کنید هر فریم از ویدیو را با فرمت JPEG فشرده سازی می‌کنند، که یقینا این اتفاق می‌افتد؛ اما روش بهتری برای فشرده سازی فایل‌های ویدیویی وجود دارد.

ما از اصطلاحی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به نام Interframe Compression به معنی «فشرده سازی میان فریمی» استفاده می‌کنیم که به محاسبه‌ی تغییرات هر بین هر دو فریم می‌پردازد و فقط آن‌ها را ذخیره می‌کند. بنابراین به عنوان مثال اگر فیلمی دارید که صحنه‌های آن زیاد تغییر نمی‌کند می‌توانید با استفاده از این روش با حجم بسیار کمتری از فایل ویدیویی مواجه شوید.

فشرده سازی میان فریمی در واقع اصلی ترین دلیلیست که ما امروزه تلویزیون‌های دیجیتال و ویدیو‌های تحت وب را داریم. بدون این فشرده سازی، - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویدیو‌ها چند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - صد گیگابایت حجم داشتند که مقدار بسیار زیادیست. البته به یاد داشته باشید که GIF از چنین روشی استفاده نمی‌کند و به همین دلیل است که با - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اینکه کوتاه هستند اما حجم نسبتا زیادی دارند.

موضوع دیگری که باید در زمینه‌ی ویدیو به یاد داشته باشید موضوعیست با نام bitrate. بیت ریت به معنای مقدار داده‌‌هاییست که در هر ثانیه اجازه‌ی اجرا شدن را دارند. به عنوان مثال - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اگر بیت ریت ۲۰۰ کیلوبایت بر ثانیه باشد، ویدیوی شما کیفیت پایینی خواهد داشت. کیفیت فایل‌های ویدیویی در صورتی که بیت ریت بالاتر باشد، بیشتر خواهد شد.

تصویر زیر، فریمی از یک ویدیوست. تصویر سمت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - چپ - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با بیت ریت ۳ مگابایت بر ثانیه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و تصویر سمت راست ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه است.  تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

ویدیوی مربوط به تصویر سمت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - راست ۳۰ برابر حجم بیشتری نسبت به ویدیوی تصویر سمت چپ داشت. اما عملا تفاوت کیفیت قابل توجهی را - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شاهد نبودیم. عموما ویدیو‌های یوتوب با توجه به کیفیت اینترنتتان از بیت ریتی بین ۲ تا ۱۰ مگابایت بر ثانیه استفاده می‌کنند - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و در صورت استفاده از بیت ریت بالاتر، بعید است که کیفیت بهتری را در آن‌ها شاهد باشیم.

فشرده سازی فایل‌های صوتی

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

فشرده سازی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فایل‌های صوتی شباهت - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زیادی به فشرده سازی متن و تصاویر دارد. فایل‌های JPEG جزئیات غیر قابل مشاهده را از تصویر - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حذف می‌کنند. اتفاقی که در فشرده سازی فایل‌های صوتی هم می‌افتد.

فرمت MP3 هم دارای بیت ریت است. در کیفیت‌های پایین - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این مقدار بین ۴۸ و ۹۶ کیلو بیت بر ثانیه، در کیفیت‌های متوسط از ۱۲۸ تا ۲۴۰ کیلوبیت بر ثانیه و در کیفیت‌های عالی از ۳۲۰ کیلوبیت بر ثانیه استفاده می‌شود. البته شنیدن تفاوت‌ها بین این فایل‌ها تنها با یک هدفون قوی و گوش تیز - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - امکان پذیر است.

در فشرده سازی فایل‌های صوتی هم بعضی متد‌های فشرده سازی از دست ندادنی وجود دارد. یکی از معروف ترین آن‌ها FLAC است که از الگوریتم LZ77‌ استفاده می‌کند و بسیاری آن را یکی از بهترین فرمت‌های صوتی می‌دانند. اما همچنان MP3 بیشترین کاربرد و محبوبیت را دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone