🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16398.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

دولت آلمان استفاده از تجهیزات هواوی در شبکه‌ 5G را تایید کرد

دولت آلمان می‌گوید غول فناوری چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه 5G پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ 5G خود استفاده خواهد کرد. کابینه «آنگلا ...

دولت آلمان می‌گوید غول فناوری چینی تست‌های امنیتی دقیقی را در رابطه با شبکه 5G پشت سر گذاشته و در صورت موافقت پارلمان از فناوری هواوی در شبکه‌ 5G خود استفاده خواهد کرد.

کابینه «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان لایحه استفاده از تجهیزات هواوی را تایید کرده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - و در صورتی که این طرح در پارلمان آلمان هم تصویب شود، مسیر استفاده از 5G هواوی در این کشور هموار خواهدشد. این لایحه قرار است طی روزهای آتی در پارلمان بررسی شود

این خبر پیروزی بزرگی برای هواوی محسوب می‌شود. غول فناوری چینی به دنبال ادامه حضور در کشورهای غربی است. هواوی پس از جنگ تجاری چین و ایالات متحده و فرمان اجرایی ترامپ از سوی بسیاری از شرکت‌ها تحریم شد و با فشار کشورهای مختلف مواجه است. بخشی از این محدودیت‌ها ناشی از فشار آمریکا بر کشورهای دیگر است. به باور دولت ترامپ سیستم‌های هواوی خطری جدی برای امنیت این کشور محسوب می‌شوند و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - راه را برای جاسوسی از دولت و شهروندان هموار می‌کنند؛ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - ادعایی که همواره از سوی هواوی رد شده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان

آلمان در حالی قصد استفاده از کیت‌های هواوی برای شبکه 5G خود را دارد که مدتی قبل انگلیس اعلام کرد سیاست خود را در رابطه با این شرکت تغییر داده و کلیه اپراتورهای تلفن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - همراه را از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - خرید محصولات رادیویی جدید 5G هواوی بعد از سال 2020 منع خواهد کرد.

به علاوه این کشور اعلام - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - کرد که اپراتورهای تلفن همراه ملزم به حذف هرگونه کیت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - هواوی از شبکه‌های خود تا سال 2027 هستند. این در حالی است که  هواوی طی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر لاهیجان استان گیلان - 15 سال گذشته شریک اصلی اپراتورهای تلفن همراه بریتانیا بوده و به اذعان دولت انگلیس این ممنوعیت ارائه پوشش سراسری 5G را در این کشور به تاخیر انداخته و 2 میلیارد پوند هزینه اضافی به باور می‌آورد.

هواوی قبلاً ابراز امیدواری کرده بود که انگلیس در پی شکست دونالد ترامپ در انتخابات ایالات متحده در اقدامات خود تجدیدنظر می‌کند؛ اما به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone