🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16402.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چیپ QCC305x کوالکام کارایی و شارژدهی ایربادهای میان‌رده را دو چندان می‌کند

یکی از دلایل گسترش بازار ایرباد در سال‌های اخیر چیپ‌های با کیفیت  کوالکام نظیر QCC5100  و QCC30xx  بوده و حالا این شرکت از مدل جدید QCC305x رونمایی کرده که کارایی ایربادهای میان‌رده را از نظر شارژدهی و حذف ...

یکی از دلایل گسترش بازار ایرباد در سال‌های اخیر چیپ‌های با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کیفیت  کوالکام نظیر QCC5100  و QCC30xx  بوده و حالا این شرکت از مدل جدید QCC305x رونمایی کرده که کارایی ایربادهای میان‌رده را از نظر شارژدهی و حذف نویز بهبود می‌بخشد.

QCC305x با پردازنده ۴ هسته‌ای نسبت به ۳ هسته‌ای‌های نسل قبل قوی‌تر شده و از این توان برای ارتقای قابلیت حذف نویز فعال و پشتیبانی بهتر از دستیار صوتی هوشمند گوگل یا آمازون استفاده می‌کند.

این تراشه همچنین از aptX  تطیبقی کوالکام با وضوح صوتی ۹۶۰ کیلوهرتز، aptX صوتی برای حذف اکو و حذف نویز پشتیبانی می کند که در نهایت به برقراری مکالمه با وضوح بسیار بیشتر کمک می‌کند. مزیت اصلی این چیپ در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این است که علی رغم افزایش توان پردازش انرژی کمتری مصرف کرده و شارژدهی بیشتری دارد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

یکی دیگر از قابلیت‌های چیپ QCC305x پشتیبانی از استاندارد صوتی بلوتوث کم‌مصرف LE است. این استاندارد هنوز نهایی نشده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اما هدف از آن فراهم کردن امکان استریم چندگانه برای دستگاه‌های صوتی است که برای مثال  امکان استریم موزیک از یک موبایل به چند ایرباد را فراهم می‌کند. از نظر کوالکام این استاندارد به حدی مهم است که «جیمز چاپمن»، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مدیر بخش صوتی و پوشیدنی‌های این شرکت طی رویداد معرفی چندبار روی اهمیت آن تاکید کرد:

«چیپ QCC305x نه تنها آخرین دستاوردهای صوتی ما را به ایربادهای میان‌رده کاملا بی‌سیم می‌آورد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بلکه به گونه‌ای طراحی شده که با استاندارد صوتی بلوتوث LE سازگاری دارد. ما بر این باوریم که این ترکیب به تولیدکنندگان امکان نوآوری در قیمت منطقی را داده و به آنها اجازه می‌دهد نیازهای کاربرانی را برآورده کنند که این روزها از ایرباد در انواع فعالیت‌های سرگرمی و کاری استفاده می‌کنند.»

تاریخ معرفی ایربادهای مجهز به این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - چیپ مشخص نشده اما در آینده نزدیک شاهد عرضه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنها به بازار خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone