🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  3. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  4. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل تکمیل نشدن قسمت های مختف شستشو ، پایان شستشو به طول بیانجامد که علت آن باید توسط تکنسین های متخصص مشخص و رفع شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16397.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

میلیون‌ها کاربر 28 افزونه مخرب را روی مرورگرهای کروم یا اج نصب کرده‌‌اند

محققان امنیتی شرکت نرم افزاری «آواست» 28 افزونه را در مرورگرهای کروم و اج شناسایی کرده‌اند که حاوی کدهای مخربی هستند. به نظر می‌رسد افزونه‌ها بیش از سه میلیون سیستم را در سراسر جهان آلوده کرده‌‌اند. ...

محققان امنیتی شرکت نرم افزاری «آواست» 28 افزونه را در مرورگرهای کروم و اج شناسایی کرده‌اند که حاوی کدهای مخربی هستند. به نظر می‌رسد افزونه‌ها بیش از سه میلیون سیستم را - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - در سراسر جهان آلوده کرده‌‌اند.

محققان آواست نخستین بار این افزونه‌ها را ماه گذشته شناسایی کردند؛ اما برخی معتقد هستند که بعضی از این افزونه‌ها حداقل از دسامبر - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - 2018 - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - فعال بوده‌‌اند و کاربران بسیاری چنین افزونه‌هایی را نصب کرده‌اند.

از 28 افزونه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - شناسایی شده، 15 مورد مربوط به مرورگر کروم و 13مورد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - به مرورگر اج مربوط می‌شود. این افزونه‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات از پلتفرم‌های پیام رسان‌ها گرفته تا اپلیکیشن پخش موسیقی را پوشش می‌دهند. افزونه‌ها از نام برندهای معروف همچون اسپاتیفای و نیویورک تایمز سواستفاده می‌کنند تا کاربران متقاعد به دانلود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - آنها شوند.

«جان روبین» محقق آواست می‌گوید:

«به نظر می‌رسد که افزونه‌ها به عمد به صورت بدافزار توسعه یافته‌اند و با بروزرسانی این بدافزارها فعال می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که توسعه دهنده افزونه‌ها، آنها را به دیگری بفروشد.»

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان

آواست - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - همچنین معتقد است که بسیاری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - از این افزونه‌ها، محبوبیت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر نیشابور استان خراسان - خوبی دارند و تاکنون ده‌ها هزار بار نصب شده‌اند. همین رویکرد باعث می‌شود که درآمد قابل توجهی نصیب توسعه دهندگان شوند.

آواست لیست افزونه‌های مخرب را به گوگل و مایکروسافت ارائه داده است و هر دو شرکت در حال تحقیق روی افزونه‌ها هستند. محققان امنیتی معتقد هستند که کاربرانی که یکی از این افزونه‌ها را نصب کرده باشند، باید در اسرع وقت افزونه مربوطه را حذف کرده و سیستم خود را به آنتی ویروس مجهز کرده و اسکن کنند.

باید ببینیم شرکت‌های گوگل و مایکروسافت چه نظری در مورد این افزونه‌ها ارائه می‌دهند.

فهرست افزونه‌ها در مرورگر کروم عبارتند از:

فهرست افزونه‌ها در مرورگر اج عبارتند از:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone