🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16406.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مقامات هلند هک صفحه توییتر ترامپ را تایید کردند

دادستان‌های هلندی علی رغم تکذیب دولت آمریکا هک اکانت توییتر ترامپ توسط یک هکر کلاه سفید را تایید کرده‌اند. اوایل ماه گذشته خبر مربوط به هک توییتر ترامپ توسط یک محقق امنیتی به نام «ویکتور ...

دادستان‌های هلندی علی رغم تکذیب دولت آمریکا هک اکانت توییتر ترامپ توسط یک هکر کلاه سفید را تایید کرده‌اند.

اوایل ماه گذشته خبر مربوط به هک توییتر ترامپ توسط یک محقق امنیتی به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نام «ویکتور گورس» بازتاب زیادی پیدا کرد اما این ادعا از سوی کاخ سفید رد شد. گورس مدعی بود از طریق حدس رمزعبور ترامپ و بدون نیاز به عبور از سد تایید هویت ۲ مرحله‌ای توانسته اکانت توییتر ترامپ را هک کند. به گفته وی رمز maga2020 به معنی «بزرگی را به آمریکا بازگردانیم» بوده که شعار تبلیغاتی کمپین انتخاباتی ترامپ هم بود.

هر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چند آن زمان «جاد دیر»، معاون سخنگوی کاخ سفید ادعای محقق مذکور  راکاملا بی اساس دانست اما دادستان های هلندی با بررسی شواهد و مدارکی که گورس در اختیارشان گذاشته، روی هک شدن صفحه توییتر ترامپ مهر تایید زده‌اند. به گفته مقامات هلند این هکر توانسته به  صفحه نفوذ کند اما به خاطر رعایت معیارهای امنیتی و عدم سواستفاده تحت تعقیب قرار نمی‌گیرد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان

دادستان‌های هلندی در جریان تحقیقات از واحد ویژه نیروی سایبری پلیس این کشور نیز کمک گرفته‌اند. آنها با تاکید بر اینکه هک در این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کشور اقدامی خلاف قانون است به خاطر اینکه هکر به شکل مسئولانه ضعف امنیتی را به مقامات اطلاع داده وی را دادگاهی نخواهند کرد. آنها نتیجه تحقیقات خود را با مقامات آمریکایی هم در میان گذاشته‌اند.

ویکتور گورس کارشناس امنیت سایبری شناخته شده‌ای است که به عنوان محقق سایبری در بنیاد GDI فعالیت داشته و ریاست «موسسه افشای آسیب پذیری هلند» را بر عهده دارد. این نخستین باری نیست که وی به اکانت ترامپ نفوذ می کند و در سال ۲۰۱۶ نیز او و دو نفر دیگر پسورد ترامپ را که «yourefired» یا «تو اخراجی» بود، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حدس زده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone