🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  2. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16408.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا شرکت DJI را به اتهام ارتباط با دولت چین تحریم کرد

وزارت بازرگانی آمریکا شرکت DJI که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پهپاد در دنیا یاد می‌شود را در لیست تحریم‌ها قرار داد. این شرکت چینی به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا ...

وزارت بازرگانی آمریکا شرکت DJI که از آن به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پهپاد در دنیا یاد می‌شود را در لیست تحریم‌ها قرار داد. این شرکت چینی به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا شناخته شده و شرکت‌های آمریکایی حق مراوده تجاری با آن را - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - ندارند.

دولت آمریکا پیشتر هواوی را نیز به منظور جلوگیری از دسترسی آن به فناوری‌های آمریکایی در لیست - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - مشابهی قرار داد. قرارگیری DJI در لیست تحریم کار این شرکت در تأمین قطعات پهپادها از شرکت‌های آمریکایی را سخت‌تر می‌کند و بر زنجیره تأمین آن نیز - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - تأثیر منفی خواهد - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - گذاشت.

دولت آمریکا DJI را به همکاری در نقض گسترده حقوق بشر در چین از طریق جمع‌آوری اطلاعات هویتی و نظارت گسترده بر مردم متهم کرده است. این شرکت پهپادهای خود را برای نظارت بر مردم ناحیه خودمختار «شین جیانگ» در اختیار دولت چین قرار داده و به گزارش بلومبرگ احتمالاً یکی از دلایل قرارگیری آن در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - لیست تحریم‌های آمریکا همین مورد بوده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران

پهپادهای چینی به یکی از نگرانی‌های دولت آمریکا تبدیل شده‌اند و استفاده از آن‌ها در بسیاری از آژانس‌های دولتی محدود یا ممنوع شده است. وزارت کشور آمریکا ژانویه سال جاری میلادی از زمین گیر کردن بیش از ۸۰۰ پهپاد چینی این وزارتخانه به منظور بررسی احتمال وجود آسیب‌پذیری در آنها - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - و حمله سایبری توسط چین خبر داد. وزارت دادگستری آمریکا نیز خرید پهپادهای خارجی از جمله پهپادهای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - شرکت DJI را به دلایل مشابه ممنوع اعلام کرده است.

پیش‌بینی می‌شود قرارگیری DJI در لیست تحریم‌ها تنش‌ها میان پکن و واشنگتن را بیشتر کند. دولت ترامپ پیشتر هواوی، وی‌چت، - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - تیک‌تاک و همچنین تراشه ساز چینی SMIC را به خاطر - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - نگرانی‌های امنیتی در لیست تحریم‌ها قرار داده است.

اوایل مرداد ماه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران - امسال شرکت‌های Synacktiv و GRIMM با انتشار گزارش‌هایی جداگانه اعلام کردند که اپلیکیشن اندرویدی شرکت DJI توانایی دور زدن سپرهای امنیتی گوگل پلی استور را دارد. به گفته آن‌ها چنین قابلیتی معمولاً در اپ‌های مخرب دیده می‌شود.

- تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر سوادکوه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone