🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12262.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

هواوی P50 با دوربین قدرتمند در تاریخ ۷ مرداد رسما معرفی می‌شود

براساس اعلام یکی از مقامات ارشد هواوی، سه عضو سری P50 در تاریخ ۷ مردادماه (‌۲۹ ژوئیه) ساعت ۱۶ به وقت تهران (۱۹:۳۰ به وقت محلی چین) معرفی می‌شوند که می‌توانند فناوری جدیدی را در ...

براساس اعلام یکی از مقامات ارشد هواوی، سه عضو سری P50 در تاریخ ۷ مردادماه (‌۲۹ ژوئیه) ساعت ۱۶ به وقت تهران (۱۹:۳۰ به وقت محلی چین) معرفی می‌شوند که می‌توانند فناوری جدیدی را در حوزه تصویربرداری با موبایل به نمایش بگذارند.

«یو چنگ‌دونگ»، از مقامات ارشد هواوی و مدیر واحد تجاری مصرف کننده این شرکت با - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - انتشار پستی در شبکه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - اجتماعی ویبو چین از فناوری متفاوت و جدید تصویربرداری در گوشی‌های سری P50 این شرکت خبر داد.

پیش از این نیز اخبار غیررسمی مختلفی در مورد سری P50 به اشتراک گذاشته شده بود ولی تایید مقام ارشد هواوی نشان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - می‌دهد که ظاهرا باید این شرکت قصد دارد تمام وعده‌‌ها و اخبار قبلی را محقق سازد.

علاوه بر این، پوستر تبلیغاتی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - که نمایی از طراحی پنل پشتی دستگاه را در ترکیب رنگ طلایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - و لبه‌های دارای انحنای موبایل نشان می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان
تصویر رسمی هواوی P50

انتظار می‌رود سری P50 در سه مدل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - شامل هواوی P50 ،P50‌پرو و P50 پرو پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد. براساس گزارش‌های قبلی، موبایل‌های این سری با چیپست‌های کرین و اسنپدراگون به بازار عرضه خواهند - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - شد. در واقع سری‌های اولیه‌ای که به بازار عرضه می‌شوند احتمالا با تراشه کرین و نسخه‌های بعدی از چیپست اسنپدراگون بهره خواهند برد.

علاوه بر این، ظاهرا هواوی P50 مجهز به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - دوربین بسیار قدرتمندی خواهد بود. با توجه به تصاویری که تاکنون از پنل پشتی دستگاه به اشتراک گذاشته، لنزهای آن در دو حلقه دایراه‌ای شکل بزرگ قرار می‌گیرند. معمولا گوشی های پرچمدار این شرکت قابلیت بزرگنمایی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - خوبی دارند و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - ظاهرا این بار - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - چینی‌ها تصمیم دارند موبایل‌های سری جدید - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر زنجان استان زنجان - خود را با قابلیت بزرگنمایی فراتر از حد انتظار به بازار عرضه کنند.

از لحاظ نرم افزاری، هواوی سری P50 را با سیستم عامل جدید HarmonyOS عرضه می‌کند تا تجربه کاربری کاملا جدیدی را برای کاربران فراهم کند که از جدیدترین ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در روزهای باقی مانده، اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone