🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  2. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24932.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پتنت جدید اپل جزئیات اسپیکر مجازی مک بوک را نشان می‌دهد

اپل پتنت جدیدی برای نحوه قرارگیری مجازی صدا در محیط را ثبت کرده که می تواند به تجربه صدای جدیدتر و بهتر برای کاربران منتهی شود. پتنت جدید اپل بر مبنای پتنت قبلی کمپانی کوپرتینویی ...

اپل پتنت جدیدی برای نحوه قرارگیری مجازی صدا در محیط را ثبت کرده که می تواند به تجربه صدای جدیدتر و بهتر برای کاربران منتهی شود.

پتنت جدید اپل بر مبنای پتنت قبلی کمپانی کوپرتینویی است که به کاربران اجازه می داد محل قرارگیری کاربران در اتاق را با استفاده از فناوری به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - خصوصی که در هدفون به کار - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - رفته، تشخیص دهند. جدیدترین پتنت اپل که به تازگی مجوز گرفته، کارکردی شبیه پتنت قبلی دارد با این تفاوت که برای اسپیکرهای مک بوک طراحی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده است.

طبق آنچه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایت 9to5Mac گزارش می کند، این پتنت نوعی سیستم صوتی مجازی را نشان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - می دهد که با استفاده از تکنیک Crosstalk Canceling، اصوات را به نحوی پخش می کند که کاربر حس می کند آنها از نقطه دیگری به غیر از اسپیکرها پخش می شوند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان

منظور از Crosstalk یا «هم‌شنوی»، همپوشانی امواج صوتی است که گوش ها از کانال چپ و راست اسپیکر می شنوند. بر اساس گزارش سایت Patently Apple، این قابلیت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به سیگنال های صوتی اجازه می دهد تا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به شکل مجازی در محیط اتاق پخش شوند. این - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایت در ادامه اضافه می کند که اپل این پتنت را اولین بار سال 2018 ثبت کرده بود.

اپل هنوز در مورد استفاده تجاری از این قابلیت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در محصولات فعلی خود اطلاعاتی منتشر نکرده است، ولی می توان تصور کرد که از آن برای بهبود بازی ها و اپلیکیشن ها و همچنین برنامه های تلویزیونی و دیگر محتواهایی که از طریق سرویس Apple TV پخش می شوند، استفاده شود.

اپل چند روز قبل نیز پتنت عجیبی ثبت کرده بود که هنوز معلوم نیست مربوط به کدام محصول کمپانی کوپرتینویی است. گزارش شده این پتنت به آیپاد تاچ جدید، نمایشگر ارزان قیمت برای آیفون های میان رده و حتی آیفون 12 مربوط است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هژیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر مرکز شما آیا اطراف مرند زنجان تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone