🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  4. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24940.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آنتوتو بهترین چیپست های سال 2019 را معرفی کرد

پلتفرم بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) بهترین چیپست های سال 2019 را اعلام کرد که در بین آنها محصولات کوالکام، سامسونگ، مدیاتک و هواوی به چشم می خورند. بر اساس گزارش سایت GizChina، آنتوتو چیپست اسنپدراگون 855 ...

پلتفرم بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) بهترین چیپست های سال 2019 را اعلام کرد که در بین آنها محصولات کوالکام، سامسونگ، مدیاتک و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - هواوی به چشم می خورند.

بر اساس گزارش سایت GizChina، آنتوتو چیپست اسنپدراگون 855 پلاس را به عنوان قوی ترین چیپست دیوایس های اندرویدی در سال 2019 اعلام کرد. آنتوتو - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - دسته بندی مخصوصی برای چیپست های 5G تحت عنوان «نوآوری فناوری» (Technology Innovation) در نظر گرفت و چهار چیپست Kirin 990 5G، دیمنسیتی 1000، اسنپدراگون 765G و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اگزینوس 980 را به عنوان برندگان این دسته بندی معرفی کرد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان

آخرین دسته بندی به چیپست های مقرون به صرفه اختصاص یافته است و دو برنده دارد: هلیو G90T و Kirin 810.

آنتوتو در مورد اینکه چرا چیپست A13 بایونیک اپل جایی در این رده بندی ندارد، پاسخ زیر را داده است:

«در مجموع، سیستم امتیازدهی نسخه iOS و اندروید بنچمارک آنتوتو تفاوت های زیادی دارند. به همین دلیل نتایج دو نسخه به طور مستقیم قابل مقایسه نیستند. به عبارت ساده، نتایج بنچمارک آنتوتو تنها قابل مقایسه در یک سیستم و نسخه اصلی بوده و از مقایسه چند نسخه ای یا چندپلتفرمی پشتیبانی نمی کند.»

اواسط سال 2020 اتفاقات بزرگی در دنیای چیپست ها رخ خواهد داد. سامسونگ و کمپانی TSMC در همکاری با یکدیگر تولید تراشه با لیتوگرافی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - 5 نانومتری را آغاز خواهند کرد.

در نیمه دوم سال جاری میلادی دو چیپست - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - بزرگ با معماری 5 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - نانومتری معرفی خواهند شد. چیپست A14 بایونیک - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - یکی از آنهاست و آیفون 12 و مدل پرو احتمالاً اولین - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - آیفون هایی هستند که با چیپست 5 نانومتری به بازار عرضه می شوند.

طبق گزارشات، اسنپدراگون 875 با معماری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - 5 نانومتری تا سال 2021 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - به بازار عرضه نخواهد شد. به همین خاطر به احتمال فراوان میت 40 هواوی، اولین گوشی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خوانسار استان اصفهان - اندرویدی با چیپست 5 نانومتری خواهد بود چرا که انتظار می رود چیپست Kirin 1020 تا پیش از عرضه این گوشی در پاییز سال 2020 آماده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone