🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  3. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  4. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24912.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بایدو در رقابت پردازش زبان طبیعی همه را شکست داد؛ آمریکایی ها زیر سایه غول چینی

مدل پردازش زبان طبیعی موتور جستجوی بایدو یعنی ERNIE با شکست دادن مدل های گوگل و مایکروسافت، رکورد تازه ای در بنچمارک ارزیابی درک زبان عمومی از خود بر جای گذاشت. بنچمارک «ارزیابی درک زبان ...

مدل پردازش زبان طبیعی موتور جستجوی بایدو یعنی ERNIE با شکست دادن مدل های گوگل و مایکروسافت، رکورد تازه ای در بنچمارک ارزیابی درک زبان عمومی از خود بر جای گذاشت.

بنچمارک «ارزیابی درک زبان عمومی» (GLUE) برای آموزش، ارزیابی و تحلیل سیستم های فهم زبان های طبیعی (NLU) به کار - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - می رود. شرکت هایی که مدل های پردازش زبان های طبیعی را توسعه می دهند، به کمک این بنچمارک مدل های خود را ارزیابی می کنند.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان

تاکنون مدل مایکروسافت، که MT-DNN-SMART نام دارد، در صدر جدول - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - بنچمارک GLUE قرار داشت و پس از آن مدل T3 گوگل در رده دوم قرار گرفته بود. حال موتور جستجوگر چینی بایدو (Baidu) با مدل خود که ERNIE نام دارد، گوگل و مایکروسافت را - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - شکست داده و رکورد 90.1 امتیاز - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - را از خود به جای گذاشته است.

تیم تحقیقاتی بایدو می گوید:

«فهم زبان، چالش سختی است. نتایج ما - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - در بنچمارک GLUE نشان می دهند که آموزش مدل های زبانی از قبل با تمرینات مداوم و یادگیری چندوظیفگی، مسیر امیدوارکننده ای در حوزه تحقیقات پردازش زبان های طبیعی (NLP) محسوب می شوند. - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - ما به بهبود عملکرد مدل ERNIE با فرم ورک دائمی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - آموزشی ادامه خواهیم داد.»

بایدو از - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - مدل ERNIE استفاده های متعددی می کند که از جمله آنها می توان به قابلیت پاسخ‌دهی به سوالات در - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - موتور جستجوی خود اشاره کرد که بهبود رضایتمندی 16 درصدی کاربران را در نتایج جستجو به دنبال داشته است.

موتور جستجوی بایدو محبوبیت بالایی در چین داشته و پس از خروج گوگل از چین در سال 2010، هفتاد درصد از سهم سرچ ها را به خود اختصاص داده است. البته اپلیکیشن هایی مثل WeChat که - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر خوانسار استان اصفهان - اجازه تماشای ویدیو، خواندن اخبار، خرید اینترنتی و سفارش غذا را بدون موتور جستجوی سنتی می دهند، تا حدی از محبوبیت این موتور کاسته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone