🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24929.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید لپ تاپ XPS 13 با نمایشگر بزرگ تر و چیپست سری Ice Lake معرفی شد

XPS 13 دل تا مدتها یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی دنیا به شمار می رفت و حالا در آستانه CES 2020 نسخه جدیدی از این لپ تاپ با نمایشگر ۱۳.۴ اینچی و نسبت ...

XPS 13 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - تا مدتها یکی از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - بهترین لپ تاپ های ویندوزی دنیا به شمار می رفت و حالا در آستانه CES 2020 نسخه جدیدی از این لپ تاپ با نمایشگر ۱۳.۴ اینچی و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ معرفی شده است. به این ترتیب حاشیه پایین نمایشگر به کمترین میزان خود رسیده و ظاهر این لپ تاپ زیباتر از هر زمان دیگری شده است.

اما نکته جالب اینکه نمایشگر XPS 13 گرچه اندکی بزرگ تر شده اما ابعاد کلی بدنه آن دو درصد از نسل پیشینش کوچک تر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده است. نسخه باز طراحی شده این لپ تاپ محبوب همچنین به کیبوردی بزرگ تر مجهز شده (که حالا در طول بدنه دستگاه کشیده شده) و ترکپد بزرگ تری آن را همراهی میکند. اینها در - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - واقع تمامی تغییراتی هستند که دل در نسخه دو در یک سال قبل این محصول اعمال کرد و حالا در نسخه ۲۰۲۰ آن نیز حضور دارند.

این تغییرات شاید چندان قابل توجه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - به نظر نرسند اما در مقایسه با طراحی قدیمی XPS 13 می توان آنها را به تفاوت شب و روز تشبیه کرد. مدل جدیدتر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - ظاهری کوچک تر و به مراتب بهتر از نسل قبلی خود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد. نمایشگر آن نیز همانطور که اشاره شد به پیروی از ترند کنونی قامت کشیده تری پیدا کرده و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - انتظار می رود که در آینده این تغییر را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - در دیگر لپ تاپ ها نیز شاهد باشیم.

علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - طراحی ظاهری جدید، Dell قطعات داخلی این لپ تاپ را هم تغییر داده است و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - در این نسخه از تازه ترین چیپست ۱۰ نانومتری نسل ۱۰ اینتل موسوم به Ice Lake استفاده کرده که از میان گزینه های Core i3، i5 و i7 قابل انتخاب است. دل همچنین این محصول را در قالب پیکره بندی های مختلف با رم های ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت و حافظه های داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک یا دو ترابایت ارائه نموده است تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان  تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان . نمایشگر این محصول هم از میان گزینه های مختلفی قابل انتخاب است که پنل های فول اچ دی پلاس ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل، فول اچ دی پلاس با پشتیبانی از فرامین تاچ و 4K با رزلوشن ۳۸۴۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تکنولوژی HDR 400 را شامل می شود. مجموعه پورت های در نظر گرفته شده برای این محصول نیز شامل دو عدد USB-C Thunderbolt 3 در دو طرف بدنه می شوند که هر کدام از آنها هم قابلیت شارژ دارند و هم میتوانند نقش DisplayPort را ایفا کنند. علاوه بر اینها جک ۳.۵ میلیمتری صدا و یک اسلات مایکرو اس دی نیز در بدنه این لپ تاپ دیده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - می شود.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان

دل همچنین نسخه ویژه توسعه دهندگان این لپ تاپ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - را هم معرفی کرده که Ubuntu 18.04 LTS از قبل روی آن بارگذاری شده است.

قیمت پایه تعیین شده برای XPS 13 جدید برابر با ۹۹۹ دلار است و از پنج روز دیگر وارد بازار می شود. نسخه لینوکسی این لپ تاپ نیز از ماه آینده با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - قیمت ۱۱۱۹ دلار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر صایین قلعه استان زنجان - عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone