🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  2. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  3. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
  5. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24951.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

باگ کاتالینا که ایمیل های رمزگذاری شده را نشان می داد پچ شد

هفته گذشته اپل macOS Catalina 10.15.3 را منتشر کرد و به نظر می رسد که این آپدیت باگی را که امکان خواندن پیام ها از ایمیل های رمزگذاری شده را میسر می نمود پچ کرده است. ...

هفته گذشته اپل macOS Catalina 10.15.3 را منتشر کرد و به نظر می رسد که این آپدیت باگی را که امکان خواندن پیام ها از ایمیل های رمزگذاری شده را میسر می نمود پچ کرده است.

این باگ را Bob Gendler کارشناس آی تی و از هواداران پرسابقه مک در ماه جولای پیدا کرده بود و چندماه - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان - پیش از آنکه آن را به صورت علنی اعلام کند، اپل را در جریان ماجرا قرار داد اما از آنجا که اپل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان - اقدامی برای حل مساله نکرد Gendler نیز جزئیات این باگ را منتشر کرد.

در آن زمان اپل اعلام کرد که در آینده با انتشار یک آپدیت نرم افزاری باگ گزارش شده را پچ می کند و حالا به نظر می رسد که بعد از چندین ماه شرکت کالیفرنیایی به وعده خود عمل کرده است.

در اینجا بد نیست اشاره کنیم که این باگ احتمالا جمعیت اندکی از کاربران را تحت تاثیر قرار داده چراکه بخش های رمزگذاری نشده از ایمیل - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان - ها به صورت بسیار محدود در دیتابیس macOS مشاهده شد و تنها تحت شرایطی خاص می شد آنها را دید.

در یادداشت هایی که به همراه آپدیت نرم افزاری .macOS Catalina 10.15.3  منتشر شده حرفی از این پچ به میان نیامده اما توضیحاتی که اپل در کنار بتاهای کاتالینای ۱۰.۱۵.۳ ارائه کرده می گویند که از این پس ایمیل های رمزگذاری شده در سرچ های Spotlight نمایش داده نمی شوند. این بدان معناست که اپل احتمالا نحوه فهرست بندی ایمیل های رمزگذاری شده اپل میل را تغییر داده تا از بروز باگ هایی مانند آنچه Gendler گزارش داد جلوگیری کند.

Gendler در تست هایی که خودش انجام داد دریافت که ایمیل های رمزگذاری شده دیگر در فایل دیتابیس قبلی قرار نمی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان - گیرند. او همچنین - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر تویسرکان استان همدان - خاطرنشان کرد که تیم پشتیبانی AppleCare نیز مستقیما با او تماس گرفته اند تا خبر پچ نرم افزاری را به او بدهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ذاکر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی دور و بر روستای امامزاده زید تویسرکان هم تعمیر ظرفشویی زیرووات انجام میده.
پاسخ: بله در روستای امامزاده زید شهر تویسرکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone