🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24920.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بسته بندی و تعویض خودکار کیسه زباله با سطل آشغال رباتیک Townew

شرکت Knectek Labs سطل زباله ای به نام Townew ساخته که درب آن بدون لمس باز شده و کیسه زباله را پس از پر شدن به شکل بسته بندی شده تحویل کاربر می دهد. سطل ...

شرکت Knectek Labs سطل زباله ای به نام - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - Townew ساخته که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - درب آن بدون لمس باز شده و کیسه زباله را پس - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - از پر شدن به شکل بسته بندی شده تحویل کاربر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - می دهد.

سطل زباله Townew با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - بهره مندی از سنسورهای فروسرخ توانایی تشخیص حرکت تا فاصله 35 سانتی متری را داشته و کیسه ها را به کمک فناوری ترموپلاستیک برش زده و بسته بندی می کند. سازنده می گوید باتری 2 هزار میلی آمپر ساعتی این محصول پس از 10 ساعت شارژ، تا یک ماه جوابگو خواهد بود.

سطل زباله یاد شده از قسمتی تعویضی به نام Refill Ring برخوردار است که توانایی ایجاد 25 کیسه زباله را دارد. پس از پر شدن سطل، کاربر با فشار دادن دکمه ای که روی آن تعبیه شده کیسه زباله را به شکل بسته بندی شده تحویل می گیرد. پس از بسته شدن درب کیسه بعدی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - به شکل اتوماتیک آماده می شود. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - اگر درب به دلیل زیاد بودن زباله ها بسته نشود، سطل به طور اتوماتیک قسمت بالایی را بلند کرده و کیسه را بسته بندی می کند.

ظرفیت این سطل تنها 15.5 لیتر است که در مقایسه با استانداردهای آشپزخانه خانوارهای آمریکایی، کم به نظر می رسد. کیسه زباله های آن نیز کاملاً دوستدار محیط زیست نبوده و کاربر باید ماهانه قسمت پلاستیکی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - Refill Ring را دور بیندازد. این قسمت در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - دو نوع - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - 100 درصد بازیافتی و زیست تخریب پذیر قابل سفارش است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران

سطل زباله Townew سال 2018 روی پلتفرم شیائومی و کمپانی تجارت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - الکترونیک چینی JD متولد شد و پس از موفقیت در سایت ایندی‌گوگو (Indiegogo)، از طریق شرکت Knectek Labs در آمریکای شمالی و اروپا به بازار عرضه شد. این محصول با قیمت 99.95 دلار از سایت سازنده و آمازون قابل خریداری است.

قسمت تعویضی Ring Refill نیز که به طور تقریبی تا 30 روز جوابگو خواهد - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - بود، به قیمت 17.95 دلار برای پک 3 تایی قابل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - بازیافت و 26.95 دلار برای پک 3 تایی زیست تخریب پذیر قابل سفارش است.

اواخر مهر ماه امسال کمپانی Rezzi از سطل آشغال هوشمند SmartCan رونمایی کرد. به نظر می رسد این محصول در کنار سطل زباله Townew ترکیب رویایی را شکل داده و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر رویان استان مازندران - کاربر را از بردن زباله ها به بیرون از منزل خلاص می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone