🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24946.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مروری بر بهترین لپتاپ‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2020

CES امسال از لحاظ لپتاپ هیچ کم نداشت. لپتاپ‌های معمولی محبوب ما اندکی پیراسته‌تر شدند و لپتاپ‌های دیگر هم با طراحی هیجان‌انگیز دست به آزمون و خطا زدند. در نمایشگاه امسال، برندهای مختلف با دستی ...

CES امسال از لحاظ لپتاپ هیچ کم نداشت. لپتاپ‌های معمولی محبوب ما اندکی پیراسته‌تر شدند و لپتاپ‌های دیگر هم با طراحی هیجان‌انگیز دست به آزمون و خطا زدند. در نمایشگاه امسال، برندهای مختلف با دستی پر به لاس وگاس آمدند و دهه ۲۰۲۰ را به شکلی طوفانی آغاز کردند. بیایید مروری داشته باشیم بر برخی از بهترین لپتاپ‌های معرفی شده در CES 2020.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

با آغاز هر CES تازه، می‌توانید مطمئن باشید که برخی محصولات را خواهید دید. مدل جدید XPS 13 یکی از آن‌هاست، اما امسال شاهد بهبود بیشتری نسبت به ارتقای صرف سخت‌افزار بوده. لپتاپ XPS 13 دل از نو طراحی شده و نمایشگری با نسبت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تصویر ۱۶:۱۰ را با حاشیه پایینی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمتر ارائه می‌کند و شبیه به لپتاپی شده که به نظر تمام-نمایشگر است. کیبورد XPS 13 جدید اندکی حس راحتی بیشتر دارد، به تاچ‌پد بزرگ‌تری تجهیز شده و یک دوربین مادون قرمز هم برای ویندوز هلو دارد.

این لپتاپ قبلاً - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - هم بهترین کامپیوتری بود که می‌توانستید در بازار بیابید، اما دل باز هم موفق شده راهی برای بهبود هرچه بیشترش بیابد.

Lenovo ThinkPad X1 Fold

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

از قبل برگزاری نمایشگاه می‌شد حدس زد که چندین رونمایی از لپتاپ‌های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تاشو خواهیم داشت، اما لنوو واقعاً غافلگیرمان کرد. X1 Fold یک نمایشگر OLED 4K است که درست مثل گلکسی فولد از وسط تا می‌شود. می‌توان از آن به شکل تبلت، کتاب‌خوان و یک لپتاپ کامل استفاده کرد.

مثل تمام لپتاپ‌های دو نمایشگره، مشکل کیبورد اجتناب‌ناپذیر بوده - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - است. اما لنوو راهکاری هوشمندانه دارد. علاوه بر کیبورد مجازی، یک کیبورد فیزیکی بلوتوث هم در پکیج قرار - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد که می‌تواند روی نمایشگر ثانویه جای گرفته و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک مینی‌لپتاپ در اختیارتان بگذارد. نمایشگر ۱۳ اینچی دستگاه نسبت ابعاد ۴:۳ داشته و از نوع OLED است و از هر زاویه‌ای تصاویر زیبا مقابل چشمتان قرار می‌دهد. خلاصه اینکه X1 Fold بهترین دیوایس دو نمایشگره تا به امروز است.

Samsung Galaxy Chromebook

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

کروم‌بوک سامسونگ گلکسی به شکلی بی‌مهابا ساخته شده. موضوع فراتر از رنگ قرمز روشن دستگاه است،‌ موضوع درباره - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - همه‌چیزش است. اول از همه، گلکسی به نمایشگر امولد ۱۳.۳ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اینچی با رزولوشن 4K مجهز شده که هیچوقت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - مشابه‌اش را در کروم‌بوک‌ها ندیده‌ایم. تقریبا تمام ابعاد - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کروم‌بوک گلکسی در بهترین حالت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خود هستند، از کیفیت ساخت آلومینیومی‌اش گرفته تا ابعادش. این یکی از صیقل خورده‌ترین لپتاپ‌هاییست که سامسونگ تاکنون ساخته.

البته که تمام این‌ها هزینه‌بر هستند. حتی با وجود پردازنده Core i5 نسل دهم اینتل، ۹۹۹ دلار قیمت بسیار بالایی برای یک کروم‌بوک به حساب می‌آید. اما این باعث نمی‌شود - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تحت تاثیر کاری که سامسونگ انجام داده قرار نگیریم.

Asus - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ROG Zephyrus G14

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

با رونمایی از پردازنده‌های موبایل قدرتمند رایزن ۴ در CES امسال، AMD سر و صدای زیادی به پا کرد، هرچند که شاید هنوز لپتاپ‌های زیادی به این چیپ‌ها مجهز نباشند. با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این حال Zephyrus G14 یکی از استثناها بود. این لپتاپ به خودی خودش یک دیوایس گیمینگ محشر است که نورپردازی‌هایی قابل برنامه‌نویسی دارد. اما ویژگی اصلی، به استفاده از پردازنده جدید ای‎‌ام‌دی مربوط است.

علی‌رغم اینکه با - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - لپتاپی ۱۴ اینچی روبرو هستیم که وزن چندانی هم ندارد، Zephyrus G14 به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و کارت گرافیکی تا سقف RTX 2060 مجهز شده. این یعنی قدرت سخت‌افزاری وحشتناک درون یک بسته‌بندی بسیار کوچک.

HP - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - Spectre x360 15

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

مانند طراحی بسیاری از لپتاپ‌های محبوب ما، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیوایس Spectre x360 15 تا حد شگفت‌انگیزی بهبود یافته. لبه‌های تیز و برنده دستگاه هنوز سر جای خود هستند و این موضوع درباره کیبورد خوش‌دست و نمایشگر 4K OLED آن نیز مصداق دارد.

اما وقتی Spectre سال ۲۰۲۰ را کنار مدل سال پیش قرار می‌دهید، تفاوت‌ها مشهودتر می‌شوند. اچ‌پی حاشیه‌های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کنار نمایشگر را به شکل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - چشمگیری کاهش داده و نتیجه کار لپتاپی کوچک‌تر و بهینه‌تر است. این لپتاپ - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - حالا دقیقاً به اندازه XPS 15 حمل‌پذیر شده و گزینه‌های مختلف آن همراه با آخرین سخت‌افزارهای اینتل و انویدیا از راه می‌رسند.

Dell Concept Duet

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

شرکت دل چندین طرح مفهومی جالب با خود به CES آورد که جالب‌ترین آن‌ها، طرح Duet است. این دستگاهی دو نمایشگره است که نمایشگرهایی ۱۳ اینچی دارد. ظاهر دستگاه شدیدا آینده‌نگرانه از آب درآمده و - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - حاشیه‌های اندک هم آن را همچون لپتاپی متعلق به آینده نشان می‌دهند.

اما نمایشگر دوگانه تنها شروع ماجرا است. دستگاه همراه با کیبورد جداشونده از راه می‌رسد که می‌توانید آن را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - به بخش پایینی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمایشگر متصل کنید و به صورت جدی تایپ کنید. در مجموع - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - این دستگاه شباهت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - زیادی به Surface Neo دارد، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اما با ابعاد بزرگ‌تر. ناگفته نماند که این - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - هنوز یک طرح مفهومی است، اما قطعا باید طی سال‌های آتی حواسمان به آن باشد.

HP Elite Dragonfly

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

دیوایس Dragonfly حدوداً چند ماه پیش عرضه شد، اما اچ‌پی به همین زودی یک ورژن تازه را به CES آورد. اگرچه این دستگاه آنقدرها متفاوت از ورژن قبلی به نظر نمی‌رسد، اچ‌پی چند تغییر جالب در آن به وجود آورده تا - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دستگاه جدیدش شایسته لقب نسل دوم باشد.

پیش از هر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - چیز، Dragonfly حالا تجدیدپذیر لپتاپی است که تاکنون ساخته شده. شاسی دستگاه از مواد قابل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازیافت تولید شده و بخش‌های دیگر هم از جنس پلاستیک سازگار با اقیانوس هستند. اچ‌پی پشتیبانی از 5G را هم به دستگاه اضافه کرده و این یعنی Dragonfly - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - یکی از پیشرفته‌ترین لپتاپ‌های تجاری بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone