🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24913.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کشف شواهد جدیدی در مورد یادمان تاریخی کالانیش؛ پای صاعقه در میان است

محققین با بررسی بخش غربی مجموعه جزایر هبرید در ساحل غربی اسکاتلند، به کشفیات جالب و جذابی رسیده‌اند. آن‌ها می‌گویند که یادمان تاریخی کالانیش در این جزیره، به منظور جذب آذرخش بنا نهاده شده که ...

محققین با بررسی بخش غربی مجموعه جزایر هبرید در ساحل غربی اسکاتلند، به کشفیات جالب و جذابی رسیده‌اند. آن‌ها می‌گویند که یادمان تاریخی کالانیش در این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - جزیره، به منظور جذب آذرخش بنا نهاده شده که - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - تا پیش از این، هدف از ساخت آن ناشناخته بوده است.

این بنای تاریخی تازه کشف شده، - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - متشکل از چندین ستون سنگی ایستاده است که یک دایره بزرگ را تشکیل می‌دهند. در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - مرکز - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - این دایره، ناحیه‌ای ستاره‌ای شکل قرار دارد که محققین احتمال می‌دهند محل برخورد صاعقه باشد و همچنین احتمال می‌دهند که این - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - سازه، در اصل با هدف جذب صاعقه در این مکان ساخته شده است. این کشفیات به کمک بازسازی مجازی بنای تاریخی کانالیش (Calanais Monument) میسر شده و گفته می‌شود این بنای تاریخی از قدرت‌های طبیعت الهام گرفته که روی مردم نئولیتیک - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - ساکن این جزیره، تاثیر بسیاری داشته است.

باستان‌شناس ریچارد بیتس (Richard Bates) و همکارانش به دنبال مدارکی از دایره‌های سنگی دفن شده زیر این بنای تاریخی بودند که این سازه را کشف کردند. گفته می‌شود این بنای تاریخی مگالیتیک، در حدود ۵ هزار سال پیش و در دوره نئولیتیک ساخته شده است. - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - البته تا پیش از این تحقیق، چندین چاله برای بررسی‌های ماهواره‌ای نشان‌دار شده بودند که اکنون توسط باتلاق‌های ذغالی پر شده است.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان

محققین برای بررسی بیشتر بخش‌های زیرین این ناحیه، از چند روش سنجش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - از راه دور غیر آسیب - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - رسان استفاده کردند که شامل تکنیک‌های نقشه‌برداری سطحی الکترومغناطیسی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - و توموگرافی مقاومت الکتریکی می‌شود. به کمک این روش‌ها محققین توانستند ستونی سنگی پیدا کنند که گواهی بر یک مجموعه سنگی دایره‌‌ای شکل دیگر در مرکز ستو‌های سنگی اصلی یادمان تاریخی کالانیش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - خواهد بود.

علاوه بر این، محققین یک مرکز ستاره‌ای شکل مغناطیسی کشف کردند که ۴ هزار سال قدمت دارد. آن‌ها انتظار دارند این ناحیه ستاره‌ای شکل، توسط یک یا چند صاعقه به وجود آمده باشد. بیتس می‌گوید:

این پدیده بسیار نادر است زیرا صاعقه معمولا روی پوسته بالایی زمین برخورد می‌کنند در حالی که شفافیت این برخورد‌ها، خبر از قدمتی ۳ هزار ساله می‌دهند و برای زمانی قبل از تشکیل چاله‌هاست.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان

از همین رو تشخیص این امر برای محققین بسیار دشوار است که بفهمند صاعقه‌ها پیش - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - از ساخته شدن دایره سنگی برخورد کرده یا - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - پس از آن. بیتش در همین رابطه می‌گوید که شواهد به دست آمده از محل برخورد صاعقه، نمی‌تواند اتفاقی باشد و احتمالا این بنای تاریخی با هدف جذب صاعقه‌ها ساخته شده است. او می‌گوید:

نمی‌دانیم که چه چیزی در مرکز این دایره وجود داشت است؛ شاید درخت یا سنگی بوده که در حال حاضر وجود ندارد. در هر صورت می‌توان ‌گفت که نیروهای طبیعت به شدت با باورها و زندگی روزانه مردم و جامعه کشاورزان این جزیره، درآمیخته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - شده بود.

با این حال محققین می‌گویند یکی از اهداف ساخته شدن یادمان تاریخی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - کالانیش می‌توان جذب صاعقه باشد و این پدیده عجیب خود ضامن تحقیقات بیشتر در - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - این مورد خواهد بود. البته عموما ساخته شدن بناهای اینچنینی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - مانند کالانیش، مربوط به تغییرات فصلی - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - یا تشخیص زمان می‌شود و - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر مینودشت استان گلستان - این پدیده که صاعقه باعث ساخته شدن چنین بنایی شده، بسیار جالب بوده که تنها با تحقیقات بیشتر می‌توان علت آن را کشف کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone