🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24928.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

دل Latitude 9510 معرفی شد؛ لپ تاپ بیزینسی با شارژدهی 30 ساعته و اینترنت 5G

کمپانی دل به منظور گسترش تنوع لپ تاپ های بیزینسی خانواده Latitude، سری 9000 را معرفی کرد که اولین محصول آن لپ تاپ دل Latitude 9510 است. دل می گوید این محصول «هوشمندترین کامپیوتر شخصی ...

کمپانی دل به منظور گسترش تنوع لپ تاپ های بیزینسی خانواده Latitude، سری 9000 را معرفی کرد که اولین محصول آن لپ تاپ دل Latitude - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 9510 است. دل می گوید این محصول «هوشمندترین کامپیوتر شخصی 15 اینچی دنیا با هوش مصنوعی داخلی» است.

به گفته - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دل، باتری 88 وات ساعتی لپ تاپ Latitude 9510 با یکبار شارژ تا 30 ساعت دوام آورده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و به کمک هوش مصنوعی شارژدهی بیشتر هم می شود. در این محصول برنامه ای به نام Dell Optimizer نصب شده که با شناسایی عادت های کاربر و برنامه های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بیشتر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده شده، اولویت را به آنها داده و توان سیستم را متمرکز آنها می کند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان

نرم افزار Optimizer با تغییرات - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سیستمی، طول عمر باتری را نیز افزایش می دهد. به عنوان مثال در صورتی که باتری رو به اتمام باشد، هوش مصنوعی چراغ پس زمینه کیبورد را خاموش کرده و روشنایی صفحه را کم می کند. همچنین با گذر زمان و تشخیص زمان هایی که کاربر عجله - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارد، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - عملیات شارژ کردن را تسریع می بخشد.

قابلیت بعدی هوش مصنوعی لپ تاپ دل Latitude 9510، تشخیص حضور کاربر به کمک سنسورهای مجاورت بوده و با فعال کردن Windows Hello سبب ورود بدون تاخیر به سیستم می شود. اگر کاربر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مدت زمان طولانی لپ تاپ - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را ترک کند، هوش مصنوعی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاربر را Sign Out کرده و سیستم را به حالت Sleep وارد می کند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان

وظیفه نهایی نرم افزار Optimizer، تنظیم صداها بسته به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نوع فعالیت کاربر است. به عنوان مثال در صورتی که کاربر در حال استفاده از ویدیو کنفرانس باشد، نرم افزار به صدای افراد اولویت می دهد و حین تماشای فیلم و بازی کردن نیز پروفایل های مخصوص به هر کدام به طور اتوماتیک فعال می شوند.

دل Latitude 9510 در حدود 1.4 کیلوگرم وزن داشته و شاسی آن از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جنس آلومینیوم است. این محصول در بالاترین مشخصات سخت افزاری به پردازنده های شش هسته ای نسل دهم اینتل Core مجهز می شود. در آینده امکان سفارش این محصول با پردازنده نسل دهم VPro نیز وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان

دیگر ویژگی قابل توجه لپ تاپ دل Latitude - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 9510، پشتیبانی از اینترنت 5G است. این محصول به لطف بهره مندی از آنتن هایی که اطراف خروجی های اسپیکر تعبیه شده اند، از شبکه های زیر 6 گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

لپ تاپ دل Latitude 9510 در مدل 15 اینچی و 2 در 1 از تاریخ 26 مارس (7 فروردین 99) با شروع - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قیمت 1799 دلار به بازار عرضه خواهد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
میدان مالک اشتر گنبد کاووس ظرفشویی مجیک DWA-2195 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در میدان مالک اشتر شهر گنبد کاووس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone