🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  4. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  5. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24949.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی موتورولا ریزر پیش از عرضه رسمی [تماشا کنید]

به فاصله تقریباً یک ماه تا عرضه رسمی گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr)، ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده که از تعمیرپذیری مشکل آن خبر می دهد. کانال یوتیوبی PBKReviews با انتشار ویدیویی تقریباً 15 ...

به فاصله تقریباً یک ماه تا عرضه رسمی گوشی تاشو موتورولا ریزر (Motorola Razr)، ویدیوی کالبدشکافی آن منتشر شده که از تعمیرپذیری مشکل آن - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - خبر می دهد.

کانال یوتیوبی PBKReviews با انتشار ویدیویی تقریباً 15 دقیقه‌ای جزئیات کالبدشکافی موتورولا ریز را نمایش داد که در ادامه ملاحظه می کنید:

یکی از جالب ترین قسمت های این کالبدشکافی، خارج کردن نمایشگر 6.2 موتورولا ریزر است که گوینده آن را بسیار نازک و شکننده توصیف کرده و احتمال آسیب دیدنش حین خروج از فریم فلزی را بسیار بالا می داند.

به توصیه گوینده برای جلوگیری از شکستن لولا باید چسبی که پوشش پلاستیکی را در جای خود محکم کرده با حرارت ذوب کرد. البته وی از باز کردن این قسمت خودداری کرد.

در طول ویدیو باتری های موتورولا ریزر که در دو طرف لولا قرار گرفته اند و همچنین تعداد زیادی پیچ و کابل نمایش - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - داده می شوند. در قسمت پایینی - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - حسگر - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - اثر انگشت و درگاه USB تعبیه شده که به آنها نیز اشاراتی می شود.

تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران

در انتها و پس از سر هم کردن دوباره گوشی به نظر می رسد نمایشگر آسیب دیده و در وسط آن خط تای عمیق تری دیده می شود. باز کردن موتورولا ریزر بسیار سخت توصیف شد و به - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - گفته گوینده بسیاری از کاربران - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - در صورت خرابی توانایی تعمیر آنرا نخواهند داشت.

موتورولا ماه گذشته میلادی با انتشار ویدیو، نحوه مراقبت از موتورولا ریزر را نمایش داد و به کاربران توصیه کرد تا آنرا در محیط خشک نگهداری - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - کرده و از محافظ صفحه استفاده نکنند.

موتورولا اواخر آبان ماه امسال از موتورولا ریزر با نمایشگر 6.2 اینچی تاشو با رزولوشن 876x2142 پیکسل، - تعمیرات ظرفشویی زیرووات در شهر چالوس استان مازندران - چیپست ده نانومتری اسنپدراگون 710، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی رونمایی کرد.

این محصول که برای خیلی از کاربران حس نوستالژیک Moto RAZR قدیمی را تداعی می کند، از هم اکنون با قیمت 1499 دلار قابل پیش خرید بوده و از تاریخ سوم مارس (13 اسفند) به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone