وان پلاس جزئیات جدیدی را از گوشی Concept One خود اعلام کرده؛ - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - نمونه اولیه از موبایلی که این شرکت قصد دارد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - در جریان CES 2020 که هفته آینده برگزار می شود رونمایی کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران

خبرنگار نشریه وایرد که از نزدیک این افکت را مشاهده کرده آن را اندکی ناامیدکننده خوانده است - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - و در این باره گفته:

وقتی تصور یک دوربین نامرئی شونده در ذهن شکل می گیرد ممکن است نوعی سحر و جادو را متصور شوید یا نوعی تغییر فیزیکی در ذهنتان شکل بگیرد اما آنچه وان پلاس ارائه کرده صرفا یک دوربین است که به سختی می توانید آن را ببینید. نکته مثبت در مورد آن اینکه هیچگونه برآمدگی در بدنه ایجاد نکرده است.

وان پلاس مدتی است که با خودروسازی مک لارن وارد همکاری شده تا  این تکنولوژی را روی Concept One پیاده کند. مک لارن نیز شیشه الکتروکرومیک را به عنوان آپشن در برخی از ابرماشین های پیشرفته خود به مشتریان ارائه می کند.

اما بازگردیم به گزارش وایرد؛ این نشریه طراحی Concept One را بسیار پیشرفته توصیف کرده و در توضیحات خود آورده است که دوربین این دستگاه بسیار شبیه به نسخه مک لارن وان پلاس 7T پرو است؛ یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی  و لنز الترا واید ۱۶ مگاپیکسلی.

وان پلاس نیز - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - در صفحه رسمی توییتری خود آورده است:

ما گوشی وان پلاس کانسپت وان را به CES 2020 می آوریم اما برای دیدن آن نیازی به صبر کردن نیست و شما - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - می توانید همین حالا نگاهی به این گوشی و دوربین نامرئی آن و شیشه تغییر رنگ دهنده اش بیندازید.

این تمامی اطلاعاتی است که در رابطه با سخت افزار کانسپت وان در اختیار داریم و هنوز جزئیاتی در رابطه با پردازنده، رم و نمایشگر آن ارائه نشده است.

Pete Lau مدیرعامل وان پلاس در مصاحبه اخیر خود با نشریه وایر اعلام کرده که کانسپت وان «کشفی جسورانه» برای وان پلاس بوده است و نمود غلبه آن بر بسیاری چالش های مهندسی است. و با وجود آنکه این دستگاه هنوز یک نمونه اولیه به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - حساب می آید که شاید هیچگاه به دست کاربران نرسد، - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - وان پلاس بازخوردهای رونمایی این گوشی را دریافت خواهد کرد و احتمال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر شیرگاه استان مازندران - تولید انبوهش را بررسی می کند.