🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31781.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نخستین اطلاعات احتمالی از گلکسی نوت 10

وب سایت SamMobile، مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10 را منتشر کرد. به گزارش این وبسایت، گلکسی نوت 10 از آرایه دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که بسیار به دوربین چهارگانه گلکسی اس 10 5G شباهت دارد. این ...

وب سایت SamMobile، مشخصات احتمالی گلکسی نوت 10 را منتشر کرد. به گزارش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - این وبسایت، گلکسی نوت 10 از آرایه دوربین چهارگانه بهره خواهد برد که بسیار به دوربین چهارگانه گلکسی اس 10 5G شباهت دارد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان

این موبایل با شماره مدل SM-N975F در لیست‌های مختلف رویت شده و مسئله عجیب این است که در پایان این شماره مدل همانند گلکسی نوت 9، رقم 0 بکار نرفته است.

کارشناسان باور دارند که این مسئله نشان می‌دهد که گلکسی نوت بعدی از 5G پشتیبانی خواهد کرد. با این وجود از آنجایی که شبکه‌های ارتباطی 5G هنوز فراگیر نشده، قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 4G/LTE - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - نیز در این موبایل‌ قرار خواهد گرفت.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان

هنوز مشخصات کاملی از دوربین چهارگانه گلکسی نوت 10 منتشر نشده اما احتمال می‌رود که این موبایل از آرایه‌ی دوربین چهارگانه‌ی گوشی گلکسی اس 10 5G بهره ببرد. بدین ترتیب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - احتمال می‌رود که شاهد دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و لنز تله فوتو، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز عریض ۱۲۳ درجه و همچنین دوربین ToF یا زمان پرواز باشیم که اسکن سه بعدی محیط و عمق سنجی دقیق - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - را به ارمغان می آورد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان

بر اساس گزارشات منتشر شده گلکسی نوت 10 از یک صفحه نمایش ۶.۶۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره خواهد بود و با کد رمزی «داوینچی» خوانده می‌شود. هنوز مشخص نیست تغییر نام عددی-حرفی مدل‌های بعدی گلکسی که شایعاتش منتشر شده، شامل حال این موبایل می‌شود یا خیر.

شایعات دیگری درباره‌ی این تلفن هوشمند منتشر شده که از حذف جک هدفون ۳.۵ میلمتری، استفاده از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - چیپستی قویتر از اگزینوس ۹۸۲۰ و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان - مجهز شدن قلم S Pen به یک دوربین مجزا خبر می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر تربت جام استان خراسان

به هر حال، زمان زیادی تا تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 باقی مانده و تا آن زمان، شایعات، تصاویر و رندر‌های متنوعی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر خواهد شد که اطلاعات و مشخصات زیادی را فاش می‌سازد. احتمال دارد گلکسی نوت 10 در نمایشگاه IFA شهریور‌ماه سال آینده برگزار گردد، معرفی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone