🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34591.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

راهکار سامسونگ می تواند تعامل نابینایان با ساعت هوشمند را ساده کند

پتنت جدید سامسونگ می تواند ورود اطلاعات در ساعت های هوشمند را برای افراد نابینا تسهیل کند. بر اساس این پتنت نابینایان می توانند از حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت های هوشمند برای وارد ...

پتنت جدید سامسونگ می تواند ورود اطلاعات در ساعت های هوشمند را برای افراد نابینا تسهیل کند.

بر اساس این پتنت نابینایان می توانند از حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت های هوشمند برای وارد کردن کاراکترها استفاده کنند. به طور دقیق تر می توان با چرخاندن حاشیه دایره ای اطراف نمایشگر بین 6 حالت مختلف انتخاب کرد و اطلاعات مورد نظر خود را وارد نمود.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان

این در حالی است که بیشتر شرکت ها از راهکارهای جایگزین از جمله دستورات صوتی برای تعامل با گجت ها استفاده می کنند اما سامسونگ به دنبال راهکارهای خلاقانه تری است.

به غیر از سامسونگ شرکت های مطرح دیگری را در حوزه ساعت های هوشمد سراغ نداریم که از حاشیه نمایشگر این گجت ها برای جابجایی در محیط سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان - بهره ببرند. حلقه چرخان دور نمایشگر در ساعت Gear S3 این شرکت هم وجود دارد و قابلیت هایی که این بخش به ساعت ها بخشیده مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان

قابلیت مرتبط - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان - با این پتنت که به آن اشاره شد شاید در نهایت پول اضافه ای را به جیب این کمپانی کره ای سرازیر نکند اما می تواند تنوع کاربران ساعت های هوشمند این شرکت را افزایش دهد. البته مشخص نیست که این فناوری در نهایت راه خود را به گجت - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر بندر انزلی استان گیلان - های سامسونگ باز خوهد کرد یا به گنجینه پتنت های استفاده نشده این شرکت خواهد پیوست.

 

تماشا کنید: محققان هلندی پهپادی شبیه به مگس ساخته‌اند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone