🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  5. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17828.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین نسخه کروم موبایل لو رفتن رمزهای عبور را تشخیص می‌دهد

گوگل در جدیدترین نسخه مرورگر کروم در اندروید و iOS چندین بروزرسانی امنیتی قرار داده که از میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از بررسی ایمنی اشاره کرد. نسخه جدید کروم ۸۶ که امروز برای کاربران ...

گوگل در جدیدترین نسخه مرورگر کروم در اندروید و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - iOS چندین بروزرسانی امنیتی قرار داده که از میان آن‌ها می‌توان به پشتیبانی از بررسی ایمنی اشاره کرد.

نسخه جدید کروم ۸۶ که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - امروز برای کاربران موبایل منتشر شده، از قابلیت بررسی ایمنی در اندروید و iOS - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - پشتیبانی می‌کند، از مرور امن پیشرفته در اندروید بهره می‌برد و قابلیت پر کردن پسورد در iOS نیز بهبود پیدا کرده است.

گوگل در مرورگر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - کروم برنامه‌ای را قرار داده که نه تنها هنگامی که پسورد کاربران در معرض خطر قرار می‌گیرد، چنین موضوعی را تشخیص می‌دهد، بلکه کاربران را به صورت مستقیم به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - یک فرم تغییر پسورد مناسب منتقل می‌کند. این قابلیت در هر دو نسخه اندروید و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - iOS این مرورگر فعال خواهد شد.

این ویژگی جدید به سیستم بررسی ایمنی متصل می‌شود که حساب را برای بررسی پسوردهای در معرض خطر اسکن می‌کند و از بروز بودن کروم اطمینان حاصل می‌کند. علاوه بر این، فعال بودن مرور امن را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

نسخه اندرویدی کروم به - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - قابلیت مرور امن پیشرفته مجهز می‌شود، ویژگی‌ که در ماه می برای کاربران نسخه دسکتاپ ارائه شد. ویژگی مرور امن پیشرفته اطلاعات را با گوگل به اشتراک می‌گذارد تا به صورت لحظه‌ای و فعال، برای کشف - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - بدافزار یا تلاش‌های فیشینگ در صفحات وب و دانلودها مورد بررسی قرار بگیرند.

نسخه‌های اندرویدی و دسکتاپ این مرورگر همچنین به اخطارهای ترکیبی مجهز می‌شود و به کاربران قبل از ارسال فرم غیر ایمن تعبیه شده در صفحات HTTPS هشدار می‌دهد.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل

گوگل در گذشته نه چندان دور قابلیت لمس برای پر کردن پسوردها را برای نسخه اندرویدی این مرورگر ارائه کرد و حالا برای بهبود امنیت دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS، ویژگی احراز هویت بیومتریک پیش از پر کردن خودکار پسوردها را درنظر گرفته است.

در نسخه جدید مرورگر کروم کاربران آیفون می‌توانند اطلاعات خود را با استفاده از فیس آیدی، تاچ آیدی یا پسورد تایید کنند. علاوه بر این، مدیریت پسورد کروم به کاربران اجازه می‌دهد که پسوردها را به صورت خودکار درون اپ‌های iOS یا مرورگرها وارد کنند که - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر خلخال استان اردبیل - البته باید چنین ویژگی را فعال کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهنواز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوبید؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone