🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  3. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: از ورود مواد غذایی به پمپ تخلیه جلوگیری می کند و جلوی انسداد قطعات مختلف در دستگاه را می گیرد.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17827.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

آمازون مشخصات کامل سامسونگ گلکسی M31 پرایم را افشا کرد

سامسونگ بهمن ماه سال گذشته گلکسی M31 را معرفی کرد و در ادامه آن گلکسی M31s را عرضه کرد. اکنون Amazon.in فاش کرده که این غول فناوری کره‌ای به زودی عضوی جدید به سری M اضافه ...

سامسونگ بهمن ماه سال - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - گذشته گلکسی M31 را معرفی کرد و در ادامه آن گلکسی M31s را عرضه کرد. اکنون Amazon.in فاش کرده که این غول فناوری کره‌ای به زودی عضوی جدید به سری M اضافه خواهد کرد و نام آن «گلکسی M31 پرایم» است.

آمازون صفحه تبلیغاتی برای این گوشی در سایت ایجاد - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده و ظاهر و مشخصات M31 Prime را به - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - نمایش گذاشته است؛ البته آمازون از این گوشی به عنوان «M31 Prime» در صفحه تبلیغاتی خود نام نمی‌برد و در عوض آن را «گلکسی M پرایم» می‌نامد.

گلکسی M31 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - پرایم - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - به پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱ با ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد شد. حافظه ذخیره‌سازی نیز دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی خواهد داشت که امکان افزایش حجم آن تا ۵۱۲ گیگابایت از طریق اسلات اختصاصی MicroSD فراهم شده است.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان

گلکسی M31 پرایم باتری فوق‌العاده بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از طریق درگاه USB-C با توان ۱۵ وات شارژ می‌شود. این دستگاه دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - است که قابلیت ضبط ویدئوهای 4K و اسلوموشن را دارد. پشت دستگاه نیز دوربین چهارگانه‌ای قرار دارد که دوربین‌های آن شامل سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی، حسگر اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق هستند.

از دیگر مشخصات «M31 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان - پرایم» می‌توان به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. صفحه‌نمایش این گوشی یک بریدگی قطره‌ای با خود به همراه دارد؛ ولی هنوز اندازه و رزولوشن آن مشخص نیست. با این حال، M31 و M31s هر دو صفحه‌نمایش ۶.۴ و ۶.۵ اینچی AMOLED با رزولوشن +FullHD دارند و انتظار می‌رود که M31 پرایم نیز از صفحه‌نمایش تقریبا مشابهی استفاده کند.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر لاهیجان استان گیلان

طراحی و مشخصات این گوشی تقریبا مشابه M31 است؛ بنابراین مشخص نیست که چرا سامسونگ احساس نیاز نسبت به معرفی M31 پرایم داشته و قصد عرضه آن را کرده است؛ اما باید منتظر ماند و دید که کره‌ای‌ها چگونه این گوشی را در سبد محصولات خود قرار می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone