🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17826.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک فعالیت جنبش افراطی «کیوانان» را ممنوع کرد

فیسبوک فعالیت تمام پروفایل‌های مرتبط با تئوری توطئه «کیوانان» (QAnon) را در پلتفرم‌های خود ممنوع اعلام کرد. فیسبوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «از این پس صفحات و گروه‌های فیسبوک و پروفایل‌های اینستاگرام مرتبط با ...

فیسبوک فعالیت تمام پروفایل‌های مرتبط با تئوری - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - توطئه «کیوانان» (QAnon) - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - را در پلتفرم‌های خود ممنوع - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - اعلام کرد.

فیسبوک با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «از این پس صفحات و گروه‌های - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - فیسبوک و پروفایل‌های اینستاگرام - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - مرتبط با تئوری توطئه کیوانان را حذف می‌کنیم، حتی اگر حاوی محتوای خشونت آمیز نباشند. ما به اعمال این سیاست ادامه خواهیم داد و به جای تکیه بر گزارش کاربران، خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - به طور فعالانه محتواها را حذف می‌کنیم.»

فیسبوک با ممنوع اعلام کردن کیوانان، بزرگ‌ترین قدم در جهت مبارزه با این جنبش را برداشت. این شرکت - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - پیشتر اقداماتی جزئی برای جلوگیری از گسترش محتواهای این گروه انجام داده بود، ولی حالا به طور کلی آن را ممنوع اعلام کرده است.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان

فیسبوک اواخر مرداد ماه امسال اعلام کرد صفحات و گروه‌های مرتبط - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - با کیوانان را اگر در مورد موضوعات خشونت آمیز بحث کنند حذف می‌کند و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - هفته گذشته نیز از ممنوعیت تبلیغات وابسته به این گروه خبر داد. این شرکت اوایل مرداد ماه امسال ۷ هزار پروفایل وابسته به کیوانان و اواسط مرداد نیز گروهی با بیش از ۲۰۰ هزار عضو مرتبط با این جنبش را حذف کرد.

فیسبوک می‌گوید طرفداران کیوانان پا را فراتر از بحث‌های خشونت آمیکز گذاشته‌اند و محتواهایی را منتشر کرده‌اند که ممکن است «در دنیای واقعی به افراد آسیب بزند.» به گفته این شرکت حامیان جنبش مذکور مدعی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - شده‌اند که آتش سوزی‌های جنگل در سواحل غربی آمریکا توسط برخی گروه‌های خاص شروع - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - شده‌اند. این ادعا سبب شد تا مقامات محلی به جای - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - تمرکز بر خاموش کردن آتش توجه خود - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - را معطوف محافظت از مردم کنند.

فیسبوک همچنین یکی دیگر از دلایل مممنوع شدن - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - کیوانان را - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - تغییرات سریع در اطلاع رسانی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - می‌داند: «اطلاع رسانی کیوانان به سرعت تغییر می‌کند. ما شبکه‌هایی از حامیان آن را شناسایی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - کرده‌ایم که با یک پیغام مخاطب جذب کرده و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - بعد به سرعت با پیامی دیگر به جذب مخاطب می‌پردازند.»

حامیان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - این جنبش با ممنوع شدن آن در فیسبوک تریبون‌های کمتری برای انتشار محتواها - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - و جذب مخاطب خواهند داشت. ردیت سال ۲۰۱۸ این جنبش را ممنوع اعلام کرد و توییتر نیز تابستان امسال هزاران حساب وابسته به آن را حذف کرد. حتی تیک تاک نیز با ممنوع کردن هشتگ‌های مرتبط با - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سیاهکل استان گیلان - کیوانان سعی بر محدود کردن این گروه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone