🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32688.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

با Mantis Q آشنا شوید؛ پهپادی که با فریاد، ژست‌های حرکتی و حتی لبخند کنترل می‌شود

کمپانی Yuneec اخیراً از پهپاد تازه ای به نام Mantis Q رونمایی کرده که احتمالاً مشابه اش را کمتر در این بازار دیده باشید. در ازای قیمت 500 دلار، Mantis Q قابلیت های گوناگونی مثل ...

کمپانی Yuneec اخیراً - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از پهپاد - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تازه ای به نام Mantis Q رونمایی کرده که احتمالاً مشابه اش را کمتر در این بازار دیده باشید. در ازای قیمت 500 دلار، Mantis Q قابلیت های گوناگونی مثل تصویربرداری 4K، کنترل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - صوتی، تشخیص چهره و پرواز با سرعت 44 مایل - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بر ساعت و عمر باتری 33 دقیقه ای را ارائه می دهد. این پهپاد حدوداً نیم کیلو وزن دارد و می توان با تا کردن پره - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هایش، آن را درون کوله پشتی قرار داد که برای خانواده ها و عکاسان کژوال، گزینه ای ایده آل به حساب می آید.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

Mantis Q قادر به تشخیص چهره ها از ارتفاع 4 - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - متری از سطح زمین است و به طرق گوناگون، از شما تصویربرداری می کند؛ در واقع این پهپاد هم از طریق ژست های حرکتی مانند دست - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تکان دادن، هم از طریق فرمان های صوتی مانند «از من سلفی بگیر» و هم از طریق تشخیص لبخند، قادر به تصویربرداری - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از شماست.

تا پیش از رونمایی از Mantis Q، اصلی ترین محصول کمپانی Yuneec، پهپاد Breeze 4K بود که 400 دلار قیمت داشت و با هر بار شارژ، تنها برای 12 دقیقه در آسمان باقی می ماند. Mantis Q اما آمده تا با پهپادهایی نظیر DJI Spark رقابت کرده و با قابلیت های متفاوتش، توجه مشتریان را به خود جلب نماید. اگرچه این پهپاد 100 دلار از پهپاد DJI گران قیمت تر است، اما عمر باتری سه برابر بیشتر و قابلیت های تشخیص صوت و ژست می توانند ویژگی های ارزش افزوده مهمی باشند.

تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone