🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32672.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتخاب روز تولد مریم میرزاخانی به عنوان «روز جهانی زن در ریاضیات»

بیش از یک سال از مرگ نابغه ریاضی جهان می‌گذرد و حالا خبر می‌رسد که اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های ریاضی جهان با پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، روز تولد مرحومه «مریم میرزاخانی»، سوم ماه می ...

بیش از یک سال از مرگ نابغه ریاضی جهان می‌گذرد و حالا خبر می‌رسد که اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های ریاضی جهان با پیشنهاد کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران، روز تولد مرحومه «مریم میرزاخانی»، سوم ماه می (13 اردیبهشت) را روز جهانی زن در ریاضیات - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نامگذاری کرد.

این خبر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را دکتر «مژگان محمودی»، دبیر کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران به سایت اینسا داده و اعلام کرده که این پیشنهاد در 9 مردادماه  در جلسه عمومی بانوان اتحادیه بین‌المللی انجمن‌های ریاضی جهان تصویب شده و امروز رسما اطلاع رسانی می‌شود:

«متن این پیشنهاد را اعضای کمیته بانوان به کمک دکتر رحیم زارع نهندی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و دکتر سیاوش شهشهانی تهیه کردند و دکتر دانش‌خواه نیز آن را در دومین کنفرانس بانوان ریاضیدان جهان در برزیل ارائه کرد.»

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

مریم میرزاخانی، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه استنفورد در ۱۳ اردیبهشت سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد و در سال 1994 میلادی، میرزاخانی 17 ساله به همراه دوست چندین ساله اش تیم المپیاد ریاضی ایران را تشکیل دادند و میرزاخانی با نمره ای که به دست آورد توانست مدال طلا را کسب کند.

سال 1999 - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میلادی بعد از آنکه مریم درسش را در مقطع کارشناسی رشته ریاضیات دانشگاه شریف به پایان رساند برای ادامه تحصیل به هاروارد رفت و در  تز دکترای خود که در سال 2004 میلادی آن را دریافت کرد به موضوع هندسه هذلولوی پرداخت. چند سال بعد در دانشگاه استنفورد مشغول به کار شد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

آنچه بیش از همه باعث شهرت خانم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - میرزانی خانی شد موفقیت وی در کسب مدال فیلدز است. در 13 آگست سال 2014 میلادی، پارک گون هه رئیس جمهور وقت کره جنوبی درجریان کنگره بین المللی ریاضیات که در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سئول برگزار گردید، مدال فیلدز را به خانم میرزاخانی و سه تن دیگر از برندگان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعطا کرد.

این نابغه ریاضی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ایرانی پس از چهار - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال مبارزه با بیماری سرطان سینه خود سرانجام در بیست‌وسوم تیر ماه 1396 دار فانی را وداع گفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حمرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر آیا یک سوالی دارم مجبورآباد بوکان سرویس دهی دارید؟
پاسخ: بله در مجبورآباد شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone