🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله تعمیرات شما زیر نظر متخصصین مجرب ما بدون کوچکترین خطا انجام خواهد پذیرفت.
  3. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  4. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  5. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32671.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و توسعه یک دستیار دیجیتالی پایشگر سلامتی به نام Google Coach

گوگل تا به امروز محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی عرضه کرده و به نظر می رسد که سلامتی و ورزش، هدف گذاری بعدی اش باشد. این کمپانی مشغول کار روی یک دستیار دیجیتالی جدید ...

گوگل تا به امروز محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی متعددی عرضه کرده و به نظر می رسد که سلامتی و ورزش، هدف گذاری بعدی اش باشد. این کمپانی مشغول کار روی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک دستیار دیجیتالی جدید در زمینه سلامتی است که ظاهراً «Google Coach» نام خواهد گرفت. البته این نام شاید تا زمان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عرضه تغییر کند اما گوگل از همین حالا ایده های فراوانی برای سرویس جدید خود دارد.

Google Coach صرفاً یک پایشگر تمرینات ورزشی نیست؛ بلکه فعال باقی نگه داشتن شما، یکی از اصلی ترین وظایفش به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حساب می آید. Coach که ظاهراً در داخل کمپانی با نام رمز «Project - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Wooden» شناخته می شود، با بهره گیری از اطلاعاتی که گوگل درباره شما دارد، اطلاعات مربوط به سلامتی و تناسب اندام را به صورت مداوم در اختیارتان خواهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گذاشت. این دستیار می تواند روتین های ورزشی را به شما پیشنهاد دهد، پیشرفت تان را پایش کند و در صورت از دست دادن تمرینی مقرر، زمانی جایگزین در اختیارتان بگذارد.

دستیار دیجیتالی گوگل ضمناً به پایش تغذیه نیز کمک خواهد کرد. به عنوان مثال بسته به لوکیشن و الگوهایتان، غذایی سالم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به شما پیشنهاد خواهد شد. اگر مایل به پخت و پز در خانه نیز باشید، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Coach می تواند برنامه غذایی هفتگی و لیست خریدی کامل را برایتان ایمیل کند. گوگل می گوید که Coach شاید حتی قادر به استفاده از اطلاعات تقویم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شما برای تشخیص تعداد وعده های غذایی مورد نیاز نیز باشد.

از آن جایی که Google Coach تمام ابعاد سلامتی شما - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را پایش خواهد کرد، این احتمال وجود دارد که موبایل تان پر شود از نوتیفیکشن هایی که یکی پس از دیگری از راه می رسند. گوگل امیدوار است که - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با ساخت نوتیفیکیشن های مکالمه ای، این مشکل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را برطرف کرده و موبایل کاربران آکنده از نوتیفیکیشن هایی نباشد که به او می گویند در روز چند گام برداشته یا باید آب بیشتری بنوشد؛ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در عوض، تمام این - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می توانند از طریق نوتیفیکیشنی واحد ارائه شوند.

دستیار - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دیجیتالی جدید گوگل در ابتدا صرفاً روی دیوایس های مبتنی بر Wear OS متمرکز خواهد بود؛ اما امکان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - استفاده هرچند سطحی و ابتدایی از آن در موبایل های هوشمند نیز وجود دارد. به عنوان مثال می توانید اطلاعات قدیمی را روی موبایل تان تماشا کنید، اما پایش زنده فعالیت ها، ملزم به داشتن یک دیوایس Wear OS است. گوگل باور دارد که Coach راه خود را به اندروید تی وی، گوگل هوم و دیگر دیوایس های این چنینی نیز باز خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone