🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32678.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تأیید شد: سری میت 20 هوآوی با چیپست 7 نانومتری کایرین 980 به بازار می آید

کمپانی هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد چیپست کایرین 980 تأمین کننده توان پردازشی خانواده پرچمدار میت 20 خواهد بود. چیپست مذکور همچنین نخستین نمونه تولید شده با فناوری 7 نانومتری در دنیا است که ...

کمپانی هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد چیپست کایرین 980 تأمین کننده توان پردازشی خانواده پرچمدار میت 20 خواهد بود. چیپست مذکور همچنین نخستین نمونه تولید شده با فناوری 7 نانومتری در دنیا است که به بازار راه پیدا می کند.

بر اساس اظهارات «ریچارد یو» مدیر اجرایی بخش تجارت مشتریان هوآوی، این شرکت در نمایشگاه IFA امسال از کایرین 980 به عنوان نخستین چیپست تولید شده با معماری 7 نانومتری دنیا رونمایی خواهد کرد. وی همچنین اعلام کرده چیپست جدید به عنوان قلب تپنده خانواده میت 20، ماه اکتبر (مهر-آبان) به دست مشتریان خواهد رسید.

لازم به اشاره است که تولید چیپست های کوچکتر توسط کمپانی های بزرگ تا کنون همواره با افزایش بهره وری و توان پردازشی همراه بوده؛ در نتیجه می توان انتظار داشت پرچمداران بعدی هوآوی، نمایش بهتری از قدرت و مدیریت باتری را ارائه دهند.

هوآوی در مراسم IFA امسال از کایرین 980 به عنوان نخستین چیپست 7 - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نانومتری تجاری دنیا رونمایی خواهد کرد

البته انتظار می رود کوالکام و اپل نیز در آینده نزدیک برای رقابت با کمپانی چینی، محصولات 7 نانومتری اختصاصی خود را معرفی کنند. هرچند طبق آمار موجود، کوالکام معمولاً چیپست های پرچمدار جدید خود را اواخر سال میلادی (اوایل زمستان) معرفی می - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کند؛ به همین خاطر هوآوی فعلاً - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیشتر از سوی اپل و معرفی چیپست جدید این شرکت در هفته های آتی مورد رقابت مستقیم قرار خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

گفتنی است بر اساس برخی از شایعات، - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کایرین 980 از چیدمان 4+4 (هشت هسته ای) بهره می برد و هسته های پردازشی Cortex-A76 و Cortex-A55 - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نیروبخش این چیپست خواهند بود. از طرفی - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برخی منابع به توسعه چیپ گرافیکی اختصاصی برای سری میت 20 توسط هوآوی اشاره کرده اند که با در نظر - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گرفتن سوابق - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت و - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پیش بینی متخصصان بازار، دور از انتظار به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone