🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  3. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  4. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32683.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

در اندروید ۹ نمی‌توانید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث ضبط تماس استفاده کنید

قوانین مربوط به ضبط تماس در کشورها متفاوت بوده و اگرچه در بعضی منطقه‌ها به رضایت دو طرف نیاز است ولی بخش‌هایی وجود دارد که در آن‌ها رضایت یک نفر کفایت می‌کند. در اندروید 6 ...

قوانین مربوط - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - به ضبط تماس در کشورها متفاوت بوده و اگرچه در بعضی منطقه‌ها به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - رضایت دو طرف نیاز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - است ولی بخش‌هایی وجود دارد که در آن‌ها رضایت یک نفر کفایت می‌کند. در اندروید 6 و برای حل این مشکل، گوگل اپلیکیشن رسمی ضبط تماس اندروید را پاک کرد و بعد از آن هم توسعه دهندگان شخص ثالث دست به کار شدند تا جای خالی این برنامه را پر کنند.

بیش از 200 اپلیکیشن ضبط تماس در گوگل پلی وجود دارد که مجموعا بیش از 200 میلیون بار دانلود شده‌اند

اما به نظر می‌رسد این تصمیم به تنهایی جوابگو نبوده و اهالی مانتن ویو برای اینکه در دام مسائل قانونی قرار نگیرند، برنامه دارند تا محدودیت جدیدی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - را به اندروید 9 که با نام پای (Pie) شناخته می‌شود، اضافه کنند: نسخه جدید اندروید از اپلیکیشن‌های شخص ثالث ضبط تماس پشتیبانی نمی‌کند.

سازنده اپ محبوب Call Recorder - ACR در پستی این مسئله را تایید کردi و با توجه به گفته jوسعه - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - دهنده برنامه Call Recorder اگر می‌خواهید از برنامه‌های ضبط صدا در اندروید پای استفاده کنید، تنها یک راه دارید: «باید گوشی خود را روت کنید.» جالب اینجاست در گذشته شایعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد گوگل می‌خواهد یک برنامه ضبط تماس محلی به اندروید 9 اضافه کند.

حتی در نسخه بتا اندروید 9 هم سازندگان متوجه کدی در این سیستم عامل شده بودند که به کمک آن، اگر کسی بخواهد - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - از قابلیت ضبط مکالمات در اندرود 9 استفاده کند فرد مقابل متوجه می‌شود. بنابراین امکان دارد گوگل در آینده (مثلا با انتشار اندروید 9.1) - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - برنامه ضبط تماس محلی خودش را به عنوان جایگزین - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر مازندران استان مازندران - معرفی کرده و به کمک این کد از حریم شخصی آن‌ها هم محافظت نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone