🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  2. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  3. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  4. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32687.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبان‌گیری از واتس اپ در فضای ابری گوگل نامحدود می‌شود

به لطف یک قرارداد جدید، پشتیبان‌گیری از واتس اپ ساده‌تر از همیشه خواهد شد. تیم سازنده این پیام‌رسان رسما اعلام کرده که در پی توافق با گوگل، از این به بعد فایل‌های پشتیبانی که می‌گیرید ...

به لطف یک قرارداد جدید، پشتیبان‌گیری از واتس اپ ساده‌تر از همیشه خواهد شد. تیم سازنده این پیام‌رسان رسما اعلام کرده که در پی توافق با - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوگل، از این به بعد فایل‌های پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که می‌گیرید فضای ابری گوگل درایو را اشغال نخواهند کرد.

در واقع می‌توانید به طور نامحدود از واتس اپ پشتیبان تهیه کرده و بدون نگرانی بابت پر شدن گوگل درایو، در این فضا ذخیره نمایید. تا پیش از این کاربران برای این کار با محدودیت مواجه بودند اما از تاریخ ۲۱ آبان به بعد، پشتیبان‌گیری از واتس اپ بدون محدودیت خواهد بود.

اما در کنار این موضوع واتس اپ اعلام کرده که کلیه فایل‌های پشتیبانی که به مدت یک‌ سال یا بیشتر به‌روزرسانی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نشده باشند، به طور خودکار از فضای گوگل درایو حذف خواهند شد. بنابراین تا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پیش از فرا رسیدن تاریخ مذکور مطمئن - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شوید که فایل‌های پشتیبان‌تان را به‌روز کرده‌اید.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

نحوه پشتیبان‌گیری - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از فایل‌ها - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بسیار ساده است. کافیست وارد منوی تنظیمات اپلیکیشن شده - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و از قسمت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - Chats و سپس Chat backup، گزینه Backup to Google Drive را انتخاب کنید. اینجا می‌توانید از پیام‌ها و فایل‌های رد و بدل شده در پیام‌رسان پشتیبان بگیرید.

در انتها بد نیست بدانید که هنگام پشتیبان‌گیری، فایل‌های شما توسط الگوریتم رمزنگاری سرتاسری واتس اپ محافظت نمی‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone