🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: ممکن است در حین کار مشکلات مختلفی باعث جلوگیری از ادامه کارکردن دستگاه شود که این مشکلات باید توسط تکنسین شناسایی و رفع شود.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32674.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کودکان در برابر فشار جمعی از سوی ربات ها آسیب پذیرند

والدین گاهی اوقات با یک سؤال فرضی مهم، کودکانشان را غافلگیر می کنند: «اگر دوستت بگوید از پل پایین بپری، این کار را انجام می دهی؟». این سؤال می تواند خطرات گروه اندیشی (گروه زدگی ...

والدین گاهی اوقات با یک سؤال فرضی مهم، کودکانشان را - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - غافلگیر می کنند: «اگر دوستت - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بگوید از پل پایین بپری، این کار را انجام می دهی؟». این سؤال می تواند خطرات گروه اندیشی (گروه زدگی یا groupthink) ناشی از فشار جمعی را در کودکان نشان دهد، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ولی شاید در آینده ای نه چندان دور با سؤال عجیب زیر روبرو شویم:

اگر یک ربات بگوید از پل پایین بپری، آیا خواهی پرید؟

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

متأسفانه تحقیقات نشان می دهند چنین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - خطری حقیقتاً وجود دارد. در تحقیقی که امروز - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در ژورنال «ساینس رباتیکس» منتشر شده، پژوهشگران آلمانی و انگلیسی نشان دادند که کودکان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نسبت به فشار جمعی (فشار همتا یا peer pressure) از سوی ربات ها آسیب پذیرند. این یافته نشان می دهد که با ورود ربات ها و هوش مصنوعی به فضای اجتماعی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زندگی ما، باید - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مورد تأثیر آنها به ویژه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - روی کودکان و نوجوانان آگاهی پیدا کنیم.

نویسندگان مقاله فوق این سؤال را مطرح کردند: «مثلاً اگر ربات ها به ما پیشنهاد محصول، خدمات یا موارد دیگری را بدهند، آیا سطح پذیرش ما در مقایسه با روش های - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تبلیغ سنتی بالاتر خواهد بود؟». این پرسش از این منظر اهمیت دارد که ربات ها در حوزه - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های مهمی مانند خدمات بهداشتی، آموزش و امنیت وارد شده اند، حوزه هایی که تأثیر اجتماعی بالایی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دارند.

این تحقیق بر - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اساس مشهور ترین مثال در زمینه هم نوایی اجتماعی، یعنی آزمایش هم نوایی اَش (Asch) انجام شد. این آزمایش که به سال 1951 میلادی بر می گردد، به خوبی نشان داد انسان ها تا چه اندازه تحت تأثیر فشار اجتماعی، حتی ساده ترین حقایق را هم نادیده می گیرند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

در آزمایش اَش، پنجاه دانشجو در تست بینایی شرکت می کردند. شرکت کننده ها دور یک میز نشسته و تصویری شبیه آنچه در بالا می بینید را تماشا می کردند. به ترتیب از آنها سؤال می شد که طول کدام یک از سه خط سمت راست به خط نمونه سمت چپ نزدیک تر است. پاسخ واضح بود، ولی فقط یکی از افراد حاضر نقش آزمودنی را ایفا می کرد، در حالی که مابقی افراد فقط نقش دستیار آزمونگر را داشتند. آنها به ترتیب پاسخ اشتباه می دادند و شرکت کننده واقعی که معمولاً آخرین نفر بود هم به خاطر فشار جمع، همان پاسخ اشتباه را تکرار می کرد.

تقریباً یک سوم شرکت کنندگان در این تست، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اشتباه پاسخ دادند و 12 بار تکرار آزمون نشان داد تقریباً 75 درصد شرکت کننده ها، حداقل یک بار دچار این خطا شده اند. حالا این آزمایش ساده با استفاده از ربات ها انجام شده است. در پژوهش جدید، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آزمایش اَش با کمی تغییر، ابتدا برای گروهی از - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بزرگسالان و سپس روی کودکان به اجرا - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درآمد.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

نتایج این تحقیق نشان داد بزرگسالان برای پیروی از ربات ها تحت فشار قرار نمی گیرند، ولی کودکان با این مشکل مواجهند. زمانی که کودکان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در اتاق تنها بودند، به راحتی پاسخ درست را حدس می زدند ولی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - در حضور ربات هایی که پاسخ اشتباه می دادند، کودکان - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هم اشتباه را تکرار می کردند.

این تحقیق نشان می دهد کودکان به سادگی در معرض فشار جمعی ربات ها قرار می گیرند، ضمن اینکه بزرگسالان هم در برابر این خطر کاملاً ایمن نیستند. با پیشرفته تر شدن ربات ها و سیستم های هوش مصنوعی باید توجه بیشتری را به این موضوع معطوف کنیم. رسوایی فیسبوک و کمبریج آنالیتیکا به خوبی نشان داد که سامانه های هوشمند آمیخته با شبکه های اجتماعی می توانند به راحتی مسیر جامعه را تغییر دهند.

البته همانند هر تکنولوژی دیگری، - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - فشار جمعی از سوی ربات ها هم می تواند کاربردهای مثبت داشته باشد. مثلاً سیستم های هوش مصنوعی در محیط آموزشی می توانند عادات خوب یادگیری را به کودکان بیاموزند و شواهد نشان می دهد ربات ها در توسعه مهارت های اجتماعی در کودکان دچار اوتیسم نقش مفیدی دارند. بنابراین همه چیز به خودمان و مسیری که در پیش می گیریم، بستگی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone